verkassen naar koh Gnai (Hai) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu verkassen naar koh Gnai (Hai) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

verkassen naar koh Gnai (Hai)

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

10 December 2010 | Thailand, Bangkok

Vanochtend nog ff na het ontbijt over ons strandje gewandeld. We hebben ons een paar dagen in de Blue Lagoon gewaand. (Vannacht waren er ook maar 10 gasten in het resort. Om 10 uur de boot (longtailboot voor ons tweetjes) gepakt en na een uurtje af laten zetten op Koh Gnai of zoals velen hier zeggen Koh Hai. Weer een eiland zonder wegen, dorpen, winkels etc. Wel wat drukker als Koh Kradan want hier zitten wel 10 resorts op een rij. Dus wat meer restaurantjes en barretjes om uit te kiezen. Het eiland is iets groter maar heeft ook weer verschrikkelijk mooie witte stranden. We zijn vandaag maar direct het eiland lopend overgestoken. De informatie bij het hotel gaf al aan dat we goede schoenen aan moesten doen, dus wij de tevas maar weer eens aan. En ja hoor een trekking door het oerwoud over een heel smal paadje wat nauwelijks gebruikt werd en er zat een enorme klim in waar we met behulp van een touw ons omhoog en later weer naar beneden moesten laten leiden. Onderweg nog prachtige vogels, ook hele grote, gezien. Aan de andere kant aangekomen deed het ons direct weer denken aan Koh Kradan. Het enige resort aan deze kant heet dan ook niet voor niets "lost paradise". We hebben een leuk huisje hier op dit eiland en kunnen de komende dagen lekker genieten van zon, zee en de mooie fauna en flora.
Groetjes van ons

• 10 December 2010 - 09:38

MLi:

Met verbazing lees ik mee: WAT EEN REIS ! En WAT een mooie foto's !

• 10 December 2010 - 10:55

Heleen:

tadatada nog 8 dagen en dan eindelijk weer thuis.... xxxx

• 10 December 2010 - 20:34

Steffi:

haai lieve papa en mama
    zondag nog 1 avondje miljoenenjacht zonder jullie en volgende week weer met zn 4tjes op de bank..
    eindeellijkkk.. ik mis jullie heel erg..
    maar gaa nog even laatste weekendje genieten van het huis voor onszelf..
    volgend weekend de regels weer terug he haha.. veel plezier nog we denken aan jullie en houden heeeeeeel veel van julliee.. liefss van mij xxxxx

ooh en trouwens waarom reageren jullie op iedereen behalve mij haha