Alweer een weekje thuis. - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Alweer een weekje thuis. - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Alweer een weekje thuis.

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

27 December 2010 | Nederland, Apeldoorn

De eerste dagen waren we in een soort roes weer thuis. Zoiets van je bent er wel maar je bent er niet. De meiden hadden alles zo keurig verzorgd dat we niet hoefden te poetsen,kerstversieringen aan hoefden te brengen of uren besteden aan de post(Dick had veel automatisch geregeld en Nadia had de post zo keurig geopend en gesorteerd dat er 3 telefoontjes gepleegd moesten worden en alles was klaar. Super).Alleen de Wehkamp was een verhaal apart en daar zijn we nog wel ff mee bezig. Nooit meer iets bestellen daar dus. Maar ach dat komt ook wel weer goed.Dick is van de overgang van het weer en de kou die we geleden hebben wel ziek geworden. (Griep. Hij heeft de thermostaat kapot. Hihi.Gelukkig knap hij alweer op.) Heerlijk om weer ff bij te kletsen met iedereen en met de meiden te knuffelen.We hebben net twee super gezellige kerstdagen met beide families gehad . Daar kunnen we nog ff van nagenieten. De koffer van Dick komt als alles goed gaat vandaag terug. Joepie. Daar zitten de meeste spullen in we eigenlijk niet wilden missen. We hopen natuurlijk dat we mijn koffer ook nog terugkrijgen. Rustig afwachten maar. Dat is trouwens best heel gek hoor als je thuiskomt en je hebt geen bagage meer. Lekker er valt niets te wassen maar als je erover nadenkt wat er allemaal in je koffer zit en wat jammer het is als je dat kwijt bent.Zowiezo ben je best druk met het regelwerk als je ineens op Heatrow vast komt te zitten. Alleen de extra kosten van die twee dagen lopen op tot maar liefst 1000 euro. Je schiet het voor en je hoop dat je het weer terug krijgt. Maar ja dat is altijd maar weer afwachten. En als je de kosten van je koffer met inhoud op papier hebt staan schrik je je ook een hoedje. Maar ach dat mag de pret allemaal niet drukken. Wij hebben een fantastische reis gehad en kunnen hier nog lang van nagenieten. Niemand pakt ons dit weer af.We hebben het toch maar mooi gedaan.Volg je dromen.

Heel veel liefs van ons uit ons koude maar gezellige kikkerland.
We zijn blij dat we er weer zijn maar maken ook alweer plannen om een nieuw navontuur te ondernemen.

• 27 December 2010 - 15:48

Yvonne:

Hey, jullie houden de site nog bij! Leuk! Wat voor nieuwe plannen zijn jullie aan het smeden?

Groetjes en alvast een goed uiteinde!

Yvonne