Aangekomen in Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Aangekomen in Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Hanoi

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

31 Juli 2014 | Vietnam, Hanoi

Vanochtend (woensdag) rustig de laatste dingetjes gedaan. Rond kwart over 2, iets te laat, vertrokken naar Schiphol. Daar zaten Bea en Geert al even op ons te wachten. snel inchecken, maar dat ging niet zonder slag of stoot. Alleen Bea had een stoel en de andere drie werden op stand-by gezet. Na wat gedoe kregen we uiteindelijk premium comfort plaatsen. Dus met veel beenruimte. De vlucht naar Bankok verliep voorspoedig. En na een koffie op het vliegveld aldaar zaten we alweer in het vliegtuig naar Hanoi. Deze vertrok een half uur eerder dan gepland. En om goed 2 uur plaatselijke tijd en bij jullie 9 uur in de ochtend waren we in
Hanoi. Dus in totaal 15 uur om van A'dam naar Hanoi te komen
Nog Ff het visum regelen en de taxi genomen naar het hotel midden in de oude stad. Na ons opgefrist te hebben een klein stukje van de stad verkent en een heerlijk restaurantje gezocht en gevonden. Nu is het hier ongeveer 9 uur en we zijn aardig moe We gaan zo lekker slapen De vakantie kan morgen echt beginnen