Laatste dagje Vung Tau en Vietnam - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Laatste dagje Vung Tau en Vietnam - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Laatste dagje Vung Tau en Vietnam

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

25 Augustus 2014 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Vanmorgen ontbeten en de backpacks strak ingepakt. Alweer ons laatste dagje hier. Na het ontbijt zijn we heerlijk op de scooters weggeweest. Eerst naar het immens grote Jezus beeld. Daarvoor moesten we 810 traptreden beklimmen., Omdat het alweer zo n strakblauwe lucht en prachtig weer was waren onze kleren kleddernat toen we bovenaan kwamen. Geert en Dick wilden nog even binnenin de Jezus figuur naar boven zodat ze op z'n arm konden staan maar daar waren we net 10 minuten te laat voor. We zijn lekker doorgereden en kwamen bij een prachtig strandje. Hadden we dat gisteren maar gezien, Hier staan ook prachtige huizen. De Elite van Vietnam heeft hier een huis denken wij. We rijden terug want het wordt heel donker in de lucht. Zullen we dan op de laatste dag hier nog meemaken dat het echt regent. Nee dus het klaart alweer op, we eten nog even wat onderweg en dan worden we door de local bus opgehaald om naar Saigon gebracht te worden Een hele belevenis weer. De heenweg hebben 2.300.000 dong betalen voor de privé chauffeur. Nu betalen we 100.000 pp met een keer extra om de bagage op een zitplaats mee te kunnen nemen. Onderweg werden er steeds weer mensen en spullen ingeladen tot we met 15 mensen in het busje zitten De chauffeur rijdt flink door en deed er twee uur en een kwartier over om ons in Saigon af te zetten. Daar pakken we een taxi naar ons laatste hotelletje in Vietnam. 10 minuten van de vluchthaven. Morgenvroeg om half 7 worden we gewekt dan gaan we naar de vluchthaven onderweg naar huis.