Reisdagje - Reisverslag uit Vũng Tàu, Vietnam van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Reisdagje - Reisverslag uit Vũng Tàu, Vietnam van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Reisdagje

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

22 Augustus 2014 | Vietnam, Vũng Tàu

Na de enerverende dag van gisteren vanmorgen rond 8 uur terug gekomen bij ons huisje. Eerst lekker gedouchd nadat we met de kleren aan hadden geslapen in de hangmat. De verhalen gedeeld met de manager van het parkje en ontbeten met een stokbroodje en een ommelet. Marjo doet nog even rustig aan en de rest gaat een rondje doen op de scooter. Ik heb nog een aapje en een zwarte eekhoorn gespot. Jammer genoeg waren ze te snel weer weg om een foto te maken. Om 12.45uur worden we opgepikt door de taxi. En drie kwartier later lopen we naar het vliegtuig. Weer 3 kwartier later landen we in Ho Chi Minh. We zoeken een mannetje die ons zou komen ophalen maar zien hem niet. Op exact het afgesproken tijdstip, 14.55 uur, komt hij aanlopen met een A4 tje met Marjo"s naam en onze bestemming Vung Tau, een Badplaats Fransestijl in het zuiden van Vietnam, erop, De chauffer heeft ruim een uur nodig om Ho Chi Minh uit te komen, inclusief chauffeurs wissel. Daarna nog 2 uurtjes in de taxi over goede wegen. Het lijkt nu wel erg op zuid Europa. We komen in een mooi, wel wat gedateerd hotel aan. In dit Petro house kunnen we direct aanschuiven aan het visbuffet. Dames half geld. Rond 9 uur vallen de ogen bijna dicht want we hebben door de schildpadden eigenlijk een nachtje overgeslagen. Morgen maar lekker een dagje naar het strand en het St. Tropez van Vietnam bekijken.