Relaxen in Vūng Tâu - Reisverslag uit Vũng Tàu, Vietnam van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Relaxen in Vūng Tâu - Reisverslag uit Vũng Tàu, Vietnam van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Relaxen in Vūng Tâu

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

24 Augustus 2014 | Vietnam, Vũng Tàu

Vandaag rustig ontbeten wat gewinkeld en om 12 uur vertrokken voor een tochtje op de scooter. Het is wat bewolkt maar droog en het is heerlijk om op de scooter rond te rijden. in dit stuk Vietnam zijn er opvallend veel katholieken Er staan overal kerken en er staat een heel hoog Maria beeld en ook staat Jezus op een berg. Vandaag bekijken we Maria morgen Jezus. We komen bij de haven, in grote en kleine dorpen. Heel leuk om te zien. We zijn in het regenseizoen in Vietnam maar we hebben de afgelopen bijna 4 weken amper wat van die regen gezien. Even leek het erop dat we een bui zouden krijgen toen we aan het scooterrijden waren Gelukkig het waren maar drie druppels. Later trekt het helemaal open en kunnen we nog ff naar het strand. We zitten op een veel rustiger stuk strand. Fijn is dat. We rijden rond 6 uur terug naar het hotel, kleden ons om en gaan naar het restaurant van gisteren. We kiezen een seafoodhotpot met z'n vieren. Het was heerlijk. Het was echt een rustig relaxe dagje. Morgen beginnen we aan de terugreis. Eerst van Vung Tau naar Saigon dan naar het hotel vlak bij de vluchthaven. Het zit er bijna op. Jammer we genieten nog zo.