Laatste Reisdag van 4 weken Vietnam - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Laatste Reisdag van 4 weken Vietnam - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Laatste Reisdag van 4 weken Vietnam

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

26 Augustus 2014 | Nederland, Apeldoorn

Vanmorgen om 7 uur gehaald door de taxi voor ons laatste ritje van 10 minuten in Saigon.Om 10 voor 9 vertrokken naar Bangkok. De reis duurde een uurtje. Om half 1 vertrokken we naar Amsterdam. We vlogen in 11 uur met het licht mee naar huis. Het was heel helder in de lucht We konden veel zien oa de bergtoppen van Afganistan, rivieren, de zee en lappendeken landschap.Het was prachtig. Nadia stond samen met oma op ons te wachten (Steffi moest werken). Heel gezellig is het als je opgehaald wordt. We liggen nu moe maar voldaan in bed. We gaan lekker slapen in Vietnam is het nu 3 uur in de nacht. Misschien zijn we morgen direct op ritme. We zullen het morgen merken. Wat hebben we weer een geweldige super mooie reis gehad. Onvergetelijk.

• 28 Januari 2016 - 16:13

Goff Miedema:

Dick en Marjo,

Ik ben bezig met het maken van een boek over de familie Bandringa. Ik zou graag willen weten wie de ouders en grootouders zijn van Dick.

Ik ben getrouwd met Heikoliena Bandringa en woon in Hoogezand