bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

bijna klaar voor vertrek

Door: marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

29 Juli 2014 | Nederland, Apeldoorn

Joepie de poepie het is bijna zover .In December de vliegtickets geboekt en nu vertrekken we morgen naar Vietnam. Eindelijk gaan we verder met ons avontuur waar we 4 jaar geleden aan begonnen zijn. We hebben steeds gezegd als we terug gaan gaan we naar Vietnam en Cambodja. We vonden Cambodja zo mooi in de drie dagen dat we daar zijn geweest en Vietnam paste niet ook nog in ons reisschema. Dat was teveel. Nu gaan we Vietnam verkennen en waarschijnlijk ook Cambodja nog even in. We zien wel. Lekker met de Backpack op avontuur. Morgen om 14.00uur gaan Steffi en Nadia ons naar Schiphol brengen. Daar komen Bea en Geert ook. Om 18.00 uur vliegen we met de KLM naar Bangkok waar we na een paar uur doorvliegen naar Hanoi. Daar gaat ons avontuur beginnen. We hebben voor twee nachten twee kamers geboekt in " Artisan Boutique" hotel voor 36 euro per kamer inclusief ontbijt. Hebben wij ff geluk dat Hanoi een van de goedkoopste hoofdsteden in de wereld is.
Groetjes van Marjo en Dick.

• 29 Juli 2014 - 13:19

Ed Jordense:

Goede reis en een fijne vakantie toegewenst en ik zal jullie reisverslag met belangstelling volgen.