Erewan waterval - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Erewan waterval - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Erewan waterval

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

11 November 2010 | Thailand, Bangkok

Vanmorgen om half acht opgestaan. Jammer want het lag heerlijk in dit paleisje. Ik wilde toch nog even genieten van het heerlijke zwembad. Rond achten ontbeten en daarna nog even een stukje over het hotelterrein gewandeld (Even naar de river Kwai gelopen, de uitkijktoren beklommenm en de tuin bekeken). Om goed negen uur in het busje en met de gids naar de Erawan watervallen in het Erawan nationalpark. Een waterval met zeven etages en een wandeling, zeg maar klim van in totaal bijna 2 km. We voelen beiden de klim aardig in de benen. Bij elke waterval kon je zwemmen en dat hebben we voor het eerst gedaan toen we boven waren. Ewen heerlijke verkoeling want de klim had ons aardig bezweet gemaakt. In het water werden we beknabbeld door de vissen. Ze knabbelden er lustg op los voornamelijk aan onze voeten (daar zitten blijkbaar de meeste dode huidcellen). Intussen hebben we weer zachte voeten. Tijdens de klim(en ook de afdaling langs dezelfde weg) hebben we veel dieren gespot. En ja de spinnen, torren, duizendpoot en de vlinders zijn hier heeeeeel groot.
De watervallen lagen weer in een prachtig natuurgebied en zo'n mooie waterval hadden we nog niet gezien.
We hebben ruim drie uur kunnen genieten van dit moois. Daarna lekker gelunched (weer lekker Thai).
Na een ritje van twee uur hebben we de grootste cheedy (120 m) nog bezocht. (Gek hoor een klokvorm van wel 120 meter hoog). In dezelfde plaats "onze kinderen (voor drie dagen)" op de trein gezet die verder reisden naar het zuiden. Ik denk wel dat ze het zonder ons redden. Nog ruim een uurtje rijden en we zijn terug in Bangkok. Lekker gegeten en wat boodschappen gedaan voor morgen. We moeten immers weer vroeg op om naar Cambodja te vertrekken. Dus gaan zo maar lekker slapen na een heerlijk driedaagse trip naar de river Kwai. Het was weer geweldig.
groetjes van ons
PS Pa en ma voor jullie het weten zijn we weer thuis.
Tamara :Ken je mij dan zo slecht?Je denkt toch niet werkelijk dat ik alleen maar heb liggen luieren?Dat drijfgevoel op de river Kwai wilde ik natuurlijk niet missen.(En al helemaal niet nadat jij had gezegd hoe leuk dat is).
Lieve meiden fijn dat we ook weer een berichtje van jullie zien.Wij houden ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel van jullie.En ja we zijn er zo weer om jullie te plagen Haha.
Buurtjes:wij kennen het verhaal van de brug.De film schijnt niet op die plaats opgenomen te zijn net als met"Een brug te ver"Die ook niet in Arnhem maar in Deventer opgenomen is.Het was heeeeeeeel indrukwwekkend.
Yvonne en Olaf:Wij zijn nog steeds ongelovelijk aan het genieten van Thailand.Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.Leuk dat jullie meelezen.Hebben jullie goed weer gehad in het Zuiden?????
Arja:Gezellig dat je weer wat laat horen.Als we thuis zijn komen we jou en Peter de verhalen vertellen en we weten zeker dat jullie dan ook zo snel mogellijk willen gaan.
Carolien:Leuk weer een berichtje van"De sporters "te lezen" Wij doen ons best om wat in conditie te blijven maar missen het RPM en wel.Vooral de gezelligheid.Doe Henk de groeten en feliciteer hem met z'n nieuwe woning.Fijn voor hem(We zullen maar niks over Feyenoord zeggen want daar heeft hij vast zo al slapeloze nachten van).Doe de rest ook de groeten van ons en wens Marjan sterkte met haar blesure.Met de kerst zijn wij van de partij als het doorgaat.
Ruud alvast GEFELICITEERD met je 50 ste verjaardag morgen.We weten niet of we morgen in Cambodja ook kunnen internetten.Vandaar alvast.

• 11 November 2010 - 16:18

Jorolie:

Hee Paremts, voor 3 dagen!

Wij zijn na 3 uur treinen, anderhalf uur langer dan gepland (en na mega afgezet te zijn geweest in de trein voor 4 flesjes Chang), aangekomen in een opnieuw super de luxe hotel in Hua Hin! Vergelijkbaar met het Mida, maar wel een warme douche!

We vonden t gezellig met jullie! Veel plezier in Cambodja en het waren 3 fantatstische dagen!!

Liefs van ons allemaal!

• 12 November 2010 - 12:16

Esmee:

Hallo buurvrouw Marjo en buurman Dick, heel erg bedankt voor de mooie kaart. Roxanne wacht vol spanning op de kaart met vissen. Ik draag mijn armband elke dag, ben er heel blij mee. Kusjes van jullie buurmeisje en natuurlijk ook van papa, mama en Roxanne.

• 12 November 2010 - 13:29

Zondagstr:

Hoi lieve vankantie gangers.
    Wat zien jullie toch onzettend veel en genieten van het warme weer. Hier is het anders. Gisteren waren de weersomsandigheden bar. Echt een ruige herfst met harde wind en regen. St Maarten was een feestje voor bikkels. Een enkele die het nog waagde lampion in plastic verpakt opstap te gaaan Nu is het wel ruig maar droog. Ja heel andere vogels dan bij ons in de tuin. Wij zijn soms verrukt als wij een veel kleurig vogeltje zien maar die kunnen niet op tegen de vogels op de kaart. Bedankt.
    Wij verheugen ons op zondag dan krijgen wij bezoek van onze lieve meisjes.
    Genieten jullie daar nog maar.
    Liefs van ons. xx