luierdag - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu luierdag - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

luierdag

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

04 November 2010 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag lekker geluierd en een planning gemaakt voor de komende 9 dagen. Zaterdag naar Bangkok, zondag fietsen, maandag niets dan 3 dagen naar de river kwai. en terug naar bangkok. Nu even geen mogelijkheid meer te internetten in het hotel. Morgen meer.

• 04 November 2010 - 17:07

Tamara:

Hoi hoi,

Super leuk dat fietsen in Bangkok, heb ik ook gedaan. Het zijn hele smalle gangetjes dus let goed op. De river kwai is ook heel leuk. Ga je ook naar de waterval met 7 verdiepingen? En slapen in huisjes op het water? Als dat zo is, kan je ook in de rivier springen en je mee laten drijven met de stroming. Dat is erg leuk. Ik ben al helemaal enthousiast voor jullie. Ik ben benieuwd.

• 04 November 2010 - 18:20

Bert En Lia:

Prachtig die plannen. De River Kwai is natuurlijk beroemd. Jullie gaan dus ook naar de brug? Maak maar veel foto's. Veel plezier de komende dagen.

• 04 November 2010 - 20:21

Bea En Geert:

Hoi,

Nog steeds geweldige verhalen. Die luierdagen van jullie vallen wel mee. Steeds zijn daar dan toch de spannende verhalen.
    Morgen gaan we naar Schiphol en afscheid nemen van Tessa.
    Volgens mij wordt dit de eerste keer dat jullie er niet zijn met Steffi haar verjaardag. Alvast gefeliciteerd. En Steffi jij natuurlijk als eerste.

Groeten

• 05 November 2010 - 09:40

Hatice En Memet:

Wij zien dat julli het nog naar de zin heben,geniet van julli vakantie, gefeliciteerd met stef,s verjaardag veel liefst

• 05 November 2010 - 10:06

Pa En Ma :

gefeliciteerd met de verjaardag van ons kleinkind. drink er maar een glaasje op ,wij gaan dat vanmiddag doen met steffi en nadia. morgen vertellen we wel hoe het was.fijne dag toegewenst en tot morgen. liefs

• 05 November 2010 - 11:12

Annika:

Hoi Saampjes...
    Even een dikke knuffel uit het regenachtige koude Nederland!

Liefs Annika en Jorgen

• 05 November 2010 - 11:58

Tim Brunekreef:

Van harte gefeliciteerd met de varjaardag van Steffie.

Liefs Tim