Weer veel gezien en gedaan vandaag. - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Weer veel gezien en gedaan vandaag. - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Weer veel gezien en gedaan vandaag.

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

05 November 2010 | Thailand, Chiang Mai

Vanmorgen om 9 uur vertrokken met onze chauffeur en Stefan en Doreen op weg naar het paleis en de tempel op de berg.Er zijn hier zoveel tempels dat we deze bijna hadden overgeslagen maar gelukkig hadden we ons nog net op tijd bedacht.Zowel de tempel als het paleis waren de moeite waard om te bekijken.We hebben weer volop foto's gemaakt.Om half twee waren we weer terug en hebben we lekker gelunched in het hotel.Daarna ff zonnen(Ja het is hier al dagen stralend weer.Sorry voor jullie regen.We nemen de zon in de koffer mee als we terugkomen),lezen,puzzelen,zwemmen.We worden om 5 uur opgehaald voor"Thai Cooking"Eerst naar de markt voor de ingredienten.We gaan 4 gangen koken waarbij we mogen kiezen uit 2 gerechten per gang.Dick en ik nemen steeds het andere gerecht zodat we straks alles geproefd hebben.Het is erg leuk en lekker allemaal.Het is alleen jammer dat Toktak onze kok een hij/zij een beetje kribbig is.Ze vindt ons met zes Nederlanders veel te kletserig.Hoezo??????Stefan en Doreen zijn ook aan het koken geweest en nog twee vrouwen.Om 9 uur zijn we weer thuis.We bellen gauw Steffi want die is tenslotte jarig.We vinden het wel moeilijk nu we zo ver weg zijn op haar verjaardag.Vandaag missen we onze meiden extra erg.(Bedankt iedereen voor de felicitaties.We hopen dat jullie allemaal ook een beetje aan Steffi denken want die is natuurlijk wel een beetje eenzaam zo zonder ons op haar verjaardag)We hebben lekker met haar kunnen kletsen gelukkig.En toen we aan de telefoon waren kwamen pa+ma+Heleen gelukkig binnen.Nu is ze niet meer alleen.Vandaag konden we weer gewoon internetten.Gisteren waren de code kaartjes in het hotel op.Beetje jammer.Morgen om kwart over 11 vliegen we naar Bangkok.Na een uurtje zijn we er dan.We hebben ook een hotel geboekt bij het reisburootje in het hotel hier.Lekker relaxt dus.We hopen dat we morgen weer zo makkelijk kunnen internetten dan spreken we jullie morgen weer.
Groetjes van ons.
Ps.Wij hopen ook dat het fietsen zondag leuk wordt en we kijken uit naar ons tripje river Kwai.Wat we precies allemaal gaan doen en zien weten we niet maar we laten ons verrassen.(En jullie weer meegenieten)

• 05 November 2010 - 19:56

Bert En Lia:

Hé Marjo en Dick,

Van harte gefeliliciteerd met jullie dochter Steffi. Toch wel gek hé zo op afstand. Wat een prachtige verhalen, en wat zien jullie veel. GENIET ER NOG MAAR LEKKER VAN.
    Veel plezier samen.
    lieve groeten, Bert en Lia

• 05 November 2010 - 21:51

Maureen En Co:

gefeliciflapstaart met stef. xxxxxxxx van de wegmannetjes

• 06 November 2010 - 10:58

Geert En Bea:

Hey Dick en Marjo,

Allereerst nog Van Harte Gefeliciteerd met jullie dochter. Rond de Kerst zullen jullie wel alle feestjes nog samen vieren. Geniet nog lekker van al het moois dat de wereld daar biedt!! Gisteren hebben wij Tessa en vriendin op het vliegtuig naar Hong Kong gezet. Spannend hoor.
    Groeten,

Bea en Geert