Schrikken - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Schrikken - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Schrikken

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

23 Oktober 2010 | Australië, Sydney

Ff een andere dag dan gepland.Vanmorgen rustig douchen ,ontbijten.Ja, we gaan tenslotte rustig naar de markt en dan straks om 3 uur ff de campervan inleveren en een hotelletje zoeken voor de komende nacht.Dick haalt de kluis leeg en kijk nog ff de vluchtgegevens door.Oeps..........zeg hij.We vliegen over 4 uurtjes al.Niks markt en rustig Christchurch bekijken.Diep ademhalen en rennen.De koffers volgooien,de campervan inleverklaar maken(leeg en vol en netjes.Voltanken)Naar de campermaatschappij rijden(Ff zoeken waar deze is.)Controlen of alles oke is met de campervan en dan naar het vliegveld waar we om half 12 moeten inchecken.Blijkbaar is dat allemaal mogelijk in anderhalf uur.Wie had dat gedacht.We waren keurig om kwart over elf op het vliegveld.Daar hebben we nog wel even goed moeten uitpuffen en bijkomen.Om half 2 vlogen we naar Sydney.Onderweg toch nog ff Muont Cook van boven gezien(Dick toch nog zijn zin Hihi.) Het weer werd slecht bij Sydney en we moesten een tussenlandig maken in Canberra.Het vliegveld in Sydney was ff gesloten.Al met al kwamen we anderhalf uur later aan dan gepland maar dat was geen probleem want we hadden toch 3 uur wachttijd.Dus gauw ff een bakkie koffie genomen en toen begon het lange wachten.(Dick zei nog:"Dit wordt onze 8ste vlucht en alles loopt nog steeds keurig op schema".Moet je natuurlijk nooit zeggen Haha)Onze vlucht had vertraging van 3 uur.We mochten even wat gaan eten op kosten van Quantas(De vliegmaatschappij).Toen we wilden inchecken werdt de vlucht nog een uur vertraagd.Al met al vlogen we om 10 uur en niet om 6 uur.De vlucht duurde 9 uur dus we kwamen om 3 uur op de vluchthaven aan(Plaatselijke tijd.We hebben de klok 6 uur terug gedraaid.Midden in de nacht dus)De man van Kuoni(Waar we alles geboekt hebben en de taxichauffeur hebben 4 uur op ons staan wachten.)Maar wat waren we blij dat we door hun meteen naar het hotel zijn gebracht.Het is een prachtig hotel.We hebben heerlijk 5 uurtjes geslapen en nu ontbeten.Het is hier nu kwart over 10 in de ochtend en we proberen zo snel mogelijk in het ritme voor hier te komen.We hebben nog helemaal niets gezien van de wateroverlast en de man van Kuoni zei dat dat ook allemaal reuze meevalt.(Dus Bert het opblaasbootje kan nog ff wachten Haha)We zitten op de 23 ste verdieping en kijken uit op "De gouden tempel"Machtig.We rusten vandaag een beetje uit en gaan alleen naast het hotel de tempel bekijken.We hebben een nachtje bijgeboekt in het hotel en gaan morgen plannen in welke volgorde we alles gaan bekijken hier.Niet te snel want we nemen eerst weer"Mooie dingen pauze".Veel liefs van ons uit Bangkok.

• 24 Oktober 2010 - 08:26

Pa En Ma.:

we zijn ook heel blij met jullie verhalen en kijken er naar uit. het is natuurlijk voor ons ook makkelijker omdat we tijd genoeg hebben, maar je weet niet hoeveel mensen jullie verhalen lezen . wij waren gisteren in angeren en ook daar houden ze alles bij tante truus werd 89 dus dat moest natuurlijk gevierd worden nu waren ron en heleen mee als chaffeur . wat fijn dat we zulke lieve kinderen hebben die als het nodig is er allemaal voor ons zijn. liefs en wij hopen dat deze reis weer net zo spannend wordt.

• 24 Oktober 2010 - 12:02

Esmee:

Lieve buurvrouw Marjo en buurman Dick, heel erg bedankt voor mijn armband. Ik ben er super blij mee. Groetjes en kusjes van Esmee

• 24 Oktober 2010 - 12:06

Marc En Anita:

Hoi buurtjes, heel lief van jullie om het cadeautje voor Esmee op te sturen, ze is er reuze trots op. Wij zijn gister weer thuis gekomen uit Turkije, hebben het heerlijk gehad.Lekker nog even nazomeren.De komende dagen zal ik jullie reisverslagen teruglezen, zodat ik weer helemaal bij ben. Gelukkig hebben jullie je vliegtuig gehaald. Nog 55 dagen genieten. Groetjes de buurtjes

• 24 Oktober 2010 - 13:36

Bibiane:

Hallo Marjo en Dick, Al 2 weken terug uit Griekenland, maar nog niet eerder tijd gehad om jullie reisverslagen "bij te lezen". Ben er nu even goed voor gaan zitten en heb weer genoten van alles wat jullie te melden hadden en beleefd hebben. Echt fantastisch!! Nu lekker de reis vanuit Bangkok verder plannen en ook daar genieten. Gaat vast wel lukken!! Ik trek zo de wandelschoenen nog even aan. Het is hier nu mooi weer met blauwe luchten en vraagt om een wandeling. Kus en knuffel, Bibiane

• 24 Oktober 2010 - 18:01

Gré :

Nou een gelukkie dat jullie het gehaald hebben!
    Zou je toch pas 's avonds de vluchtgegevens nazien!

• 25 Oktober 2010 - 09:46

Maureen:

x

• 01 November 2010 - 22:26

Norma:

oh oh jee waren jullie niet helemaal in de stress toen bleek dat jullie vlug vlug naar het vliegveld moesten!! of zijn jullie dat een beetje verleerd stressen met al het moois wat jullie zien.