overtocht - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu overtocht - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

overtocht

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

08 Oktober 2010 | Nieuw Zeeland, Nelson

Vanochtend heel rustig aan gedaan. Het leek wel vakantie haha.
Om half twaalf waren we bij de boot die om 1 uur zou vertrekken maar het werd half twee. We hebben nog wat foto's gemaakt van een zonnig Wellington. Na een uurtje waren we de baai bij Wellington uit en het waaide ontzettend hard op de Tasman zee. Dus maar een film gekeken aan boord. Na nog anderhalf uur voeren we het fjord van het Zuidereiland binnen. Het leek wel het Lord of de Rings landschap. Het had ook veel weg van Noorwegen. Hoe dichter we bij Picton kwamen hoe slechter het weer werd. Om 5 uur van boord en een stuk langs de kust gereden (het was prachtig), passen langs de kust rijden is fantastisch. Onderweg nog wat regen gehad en een plekje op een camping bij Nelson geregeld. Nog even gekookt en nu bedenken of we morgen naar het Tasman nationaalpark gaan. Komend weekend wordt er slecht weer voorspeld dus even afwachten want Marjo gaat niet meer op de boot bij slecht weer sinds de Gili eilanden. De voorspellingen zijn vanaf maandag weer goed.
groetjes.

• 08 Oktober 2010 - 11:52

Tamara:

Hoi hoi,

Het ziet er allemaal weer fantastisch uit. En wat een verschillende dingen zijn er allemaal in Nieuw-Zeeland. Veel plezier nog en blijf genieten!!!

• 08 Oktober 2010 - 12:42

Maureen: