Dagje luieren. - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Dagje luieren. - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Dagje luieren.

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

09 Oktober 2010 | Nieuw Zeeland, Nelson

Hoi hoi daar was ik alweer.Vandaag hebben we maar eens een beetje vrijgenomen Haha.Onze harde schijf is zo langzamerhand oververhit.(We wisten niet dat je elke dag zoveel moois kon zien)Lekker uitgeslapen ,rustig ontbeten,lekker over de markt in Nelson gewandeld(Een artistieke markt was het.Mensen schijnen van heinde en verre te komen en overnachten hier in de buurt voor deze markt.Het was inderdaad erg leuk),lekker rondgesnuffeld in de winkels(Spijkerbroek voor Dick gekocht voor 45 euro haha),boodschappen gedaan,nu zit Dick bij de kapper, straks nog even een wasje in de machine en dan lekker op tijd slapen.Morgen gaan we weer op pad om al het moois hier te bekijken.We gaan naar het Abel Tasman park.Dat schijnt heeeeeeeel bijzonder mooi te zijn.We doen "alles" dat betekent om kwart over 7 vertrekken voor een rit van 5 kwartier.Om 9 uur vertrekken we met de watertaxi voor het hoogste punt.We gaan vanalles zien oa zeehonden en een wandeling van drie en een half uur zit ook in het programma.Om half vijf zijn we dan klaar en komen we na weer een rit van 5 kwartier moe maar voldaan op de camping terug hopen we.We gaan het zien.Tot morgen maar weer veel liefs van ons.

  • 09 Oktober 2010 - 17:52

    Reina:

    Is vast ook lekker zo'n rustig dagje. Ik kan me voorstellen dat het ook bst vermoeiend is als je zoveel indrukken krijgt. Ik geniet er van om te lezen wat jullie allemaal zien, het is toch alsof we een stukje in de koffer meereizen.
    Ik had me ook niet gerealiseerd dat het daar nu koud is maar dat is natuurlijk wel logisch. De kaarten hebben zijn in de kamer uitgestald, Patrick is er waanzinnig trots op. Vandaag kreeg hij er ook een van mijn collega die in Costa Rica zat, dat is ook bijzonder. Jullie dames zie ik niet maar het huis staat er nog haha. Nadia zie ik wel 's ochtends ik denk naar de bus lopen. Volgens mij heeft Bert het onder controle. Have fun!

  • 09 Oktober 2010 - 18:43

    AGo:

    Keihard werken! Jullie hebben bij terugkomst een mega-conditie. Een kettingarmbandoorbellen... ja, zo zou ik het ook doen en het volgend continent een ringenkelbandhorloge, dat is ook een mooi sieraad en natuurlijk ook een bijpassende tas om ze in te doen.
    Veel reisplezier

  • 10 Oktober 2010 - 06:20

    Esmee:

    Hallo buren, ik heb gister met Nino gewandeld. Hij is hier eventjes geweest. Ik vond dat zo leuk, alleen kwam Nadia hem te snel halen.Nino deed heel gek in de tuin, mijn moeder zei dat hij de gekke 5 minuten had. Hopelijk komt hij snel weer. Veel plezier nog. Groetjes van Esmee en natuurlijk ook van papa, mama en Roxanne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Nelson

Marjo en Dick

Actief sinds 02 Aug. 2010
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 131808

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 27 Augustus 2014

Vietnam

30 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

Corfu

30 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

Corfu

25 Augustus 2010 - 20 December 2010

vier maanden rondreis

Landen bezocht: