Een dagje winkelen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Een dagje winkelen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Een dagje winkelen

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

07 Oktober 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vanochtend om 10 uur vertrokken.Lekker genoten onderweg van het Zwitserse/Franse landschap.Om 1 uur waren we bij de bootterminal waar we de overtocht naar het Zuidereiland voor morgen hebben geboekt.Daarna een campeerplek vlakbij gezocht en de bus gepakt naar de stad.Lekker rond lopen snuffelen en mijn verjaardagskado uitgezocht.(Had ik nog tegoed.Ik mocht nl in elk continent waar we op reis doorkomen een sieraad uitzoeken.Prachtige ketting+armband+oorbellen uitgezocht.)Daarna even naar de haven gewandeld en toen het kabeltreintje naar het uitzicht over Wellington genomen.Lekker via de botanische tuin teruggewandeld,waar we Kea's(Die soort parkiet/papegaaien die gek zijn op het rubber van de campervan),prachtige kleine vogeltjes,tulpen,narcissen,crocussen samen met palmbomen hebben gezien.Weer een leuke dag gehad.Morgen verlaten we het Noordereiland op naar het Zuiden.
Veel liefs van ons.

  • 07 Oktober 2010 - 14:26

    Maureen:

    xxxxxxx

  • 07 Oktober 2010 - 21:42

    Ton Elias:

    Hee Marjo en Dick,
    Geweldig allemaal wat een mooie reis!
    Indien je tijd hebt of nog iets kunt inplannen vergeet dan niet te gaan zwemmen met dolfijnen in Kaikoura-Blenheim Heel bijzonder.

  • 08 Oktober 2010 - 05:42

    Esmee:

    Leuk zeg, palmboom en tulpen. Volgende week ben ik jarig en de dag daarna gaan wij ook naar palmbomen toe. Maar daar zijn geen tulpen.Hebben jullie ook foto's van Kea's? groetjes klein buurmeisje

  • 08 Oktober 2010 - 05:45

    Roxanne:

    hoi hoe is het daar niet zo heel erg warm he? waar jullie morgen heen gaan is het daar warmer ofzo :) ik hoop het wel dag groetjes Roxanne

  • 08 Oktober 2010 - 13:40

    Jelle:

    beste Dick,
    Zo te zien gaat het goed.

    Wat is het toch leuk dat je voor je verjaardag oorbellen uitzoekt.

    Zo ken ik je weer.
    Altijd iets voor een ander over. Of ga je ze zelf dragen?

    Op dit moment zit ik achter de receptie, het is vrijdagmiddag half 4, en er is niet zo veel te doen. Toen dacht ik, ik ga Dick nog even lastig vallen.

    Jij ook een goed weekend toegewenst. Maar volgens mij merk je het verschil niet zo tussen weekend en doordeweek.

    Doe je de groeten aan Marjo.

  • 25 Oktober 2010 - 15:36

    Norma:

    ff poos niet bij gebleven met lezen!! maar nu al poosje al jullie mooie reisverhalen aan het lezen!! tis echt super wat jullie allemaal doen en ik geniet echt mee.

    liefs norma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Marjo en Dick

Actief sinds 02 Aug. 2010
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 131811

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 27 Augustus 2014

Vietnam

30 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

Corfu

30 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

Corfu

25 Augustus 2010 - 20 December 2010

vier maanden rondreis

Landen bezocht: