lekker dagje luieren - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu lekker dagje luieren - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

lekker dagje luieren

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

25 September 2010 | Indonesië, Kuta

Vandaag lekker rustig aangedaan.Heerlijk aan het strand gelegen en van de hoge golven genoten.Daarna full body masage,heerlijk is dat: gescrubt,Dick z'n voeten nog een keer af laten knabbelen door de visjes, gezicht masage en ook nog ear candle (Nog nooit van gehoord maar het lijkt op oren uitspuiten met een kaarsje.Dus dezelfde troep Bah)Morgen met een gerust hard het vliegtuig in.We gaan zo nog even met Henk en Dewi naar de bar in sanur.We gaan het niet laat maken want morgen vroeg op en een lange reisdag.Van Den Pasar naar Singapur naar Sidney en dan naar Auckland waar het Nieuw Zeeland avontuur gaat beginnen.(Ff kijken wat de storm en de aardbeving daar hebben aangericht.Wij zullen daar vast weinig last meer van hebben.
Veel liefs van ons.

• 25 September 2010 - 13:15

Pa En Ma.:

hoi marjo en dick. nog even een berichtje . ik weet nu niet hoe het verder gaat,omdat jullie zo verder reizen en niet weten of het daar allemaal zal lukken met jullie verslagen maar we zien wel. gisteren is jessy geweest met de nieuwe aanwinst in de fam.nou hij mag blijven hoor. het zal van avond best gezellig worden in utrecht jammer dat jullie er niet bij zijn maar je kunt niet alles hebben. je hoort er nog wel van. liefs van ons

• 25 September 2010 - 13:36

Zondagstr:

Hallo, wij willen jullie een goede vlucht wensen en hopen dat alles voorspoedig mag verlopen en dat jij geen last van je oren krijgt Marjo. Jullie moeten een paar keer landen en dan heb je er het meeste last van. Vanmiddag hebben wij weer genoten van de Rodermarktoptocht. Die wordt elk jaar mooier en profesioneler. Jammer dat het af en toe regende.Arme kindertjes op de wagens. Groetjes met een dikke knuffel uit Roden

• 25 September 2010 - 17:12

Adrie En Gré Van Kampen:

Jammer dat het jullie niet lukt om foto's op de site te krijgen.
    Ik begrijp de ze te groot zijn. Heb je met het kleine te downloaden programma van waar ben jij.nu geprobeerd? Dat heet easyupload. (kan je vinden onder de plaats waar je de foto's normaal gaat invoeren.
    Een andere mogelijkheid is om de foto's naar je eigen e-mail adres te zenden. Ze zijn dan kleiner, zet ze weer (kein) op je sd kaart terug. Dan zijn de gemakkelijk te uploaden naar de site.
    Ik wens jullie er veel succes mee.
    Veel plezier in New Zeeland