tussenstop - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu tussenstop - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

tussenstop

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

26 September 2010 | Singapore, Singapore

Gisteravond even met de taxi naar Sanur geweest en afscheid genomen in een "Nederlands"cafeetje van Henk.
We waren er pas laat door de laatste regelzaken.Na twee biertjes terug naar ons hotel, koffer inpakken, waarna we om 12 uur gingen slapen.
Vanochtend om half negen vertrokken naar het vleigveld en precies volgens schema vlogen we om 10 over 11. Twee en half uur later staan we weer in Singapore. Nu wachten op de aansluiting naar Sidney en Auckland.
Nog vier uurtjes wachten, koffiedrinken, relaxen etc. Om 10 voor 8 vanavond vliegen we verder. Eerst zeven en half uur naar Sidney waar we na een uurtje weer verder vliegen naar Auckland (nog drie uurtjes). Het zit allemaal wat onlogisch in elkaar als je op de kaart kijkt want we zijn eerst twee en een half uur noordwaards gegaan en gaan straks weer naar het zuidoosten. Al met al had de vliegtijd vijf uur korter gekund volgens Bartjes. Bij een volgende reis zullen we hier wat beter op letten. Maar ja wat maakt het uit we hebben alle tijd en zijn al het relaxte leven gewend. Bovendien wacht ons een luxe hotel in Auckland waar we om 12 uur 's middags plaatselijke tijd aankomen en de volgende dag pas om een uur of 10 door het camperbedrijf opgehaald worden. Dus tijd genoeg om te relaxen.
Als ze in het hotel internet hebben (dat zal best wel) dan komt het volgende bericht uit Nieuw Zeeland.

Groetjes van ons.