vertraging - Reisverslag uit Pangandaran, Indonesië van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu vertraging - Reisverslag uit Pangandaran, Indonesië van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

vertraging

Door: marjoendick

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

02 September 2010 | Indonesië, Pangandaran

Vannacht is marjo ziek geworden, gisteren iets verkeerds gegeten denken we. Dus vandaag maar hier gebleven en gaat nu alweer een stuk beter. Vanmiddag een strandwandelingetje gemaakt en even door het stadje langs de winkeltjes geslenterd. Het was overigens niet erg om een dagje rust te hebben en bovendien heeft het tot vanmiddag 3 uur aan een stuk ontzettend hard geregend. De straten en tuinen stonden blank. Als Marjo fit was geweest hadden we 3 uur in een bootje gezeten waarmee we vandaag onze reis zouden vervolgen naar Cilacap en dan in de regen en onweersbuien. Nu heb ik vandaag lekker gepuzzeld.. Nu morgen maar proberen naar het Dieng Plateau te gaan of direct naar de Burabadur (we hebben toch tijd zat). Vanvond werden we door het hotelpersoneel uitgenodigd om gezamlijk met hun te eten, vandaag zijn alle familieleden van het personeel (25 stuks) uitgnodigd om gezamelijk de vastendag af te sluiten. Daar wij de enige gasten zijn in het hotel mochten we dat met hun vieren. Een hele belevenis, heerlijk eten en heel gezellig (Marjo hield het bij wat rijst en een kopje eigen bouillon Met dank aan Ton van de sportschool die adviseerde boulionblokjes mee te nemen.).
Veel liefs van ons.

• 02 September 2010 - 12:20

Maureen:

ah Marjo ziek....beterschap en een dikke hug

• 02 September 2010 - 12:57

Jan Brunekreef:

Sterkte en maar hopen dat jullie zo spoedig mogelijk jullie reis kunnen voortzetten.
    Heel leuk om zover en toch zo dichtbij te zijn.
    Liefs Jan & Thea

• 02 September 2010 - 13:09

Norma De Wijn:

hey lieve marjo, doe je beetje rustig aan en hoop dat je snel weer beter bent!! zo dat jullie vlug weer verder kunnen met jullie mooie reis!!

dikke knuff

• 02 September 2010 - 13:11

Norma De Wijn:

p.s leuk dat je ook ff een stukje schrijft dick!! of doe je dat wel vaker en lijkt het net of marjo steeds alles schrijft. super dat jullie zo mooie reis samen maken en het zo naat het zin hebben.

liefs norma

• 02 September 2010 - 13:34

Marc En Anita:

Heel veel beterschap, doe rustig aan.
    Nog 107 dagen genieten.
    Groetjes.

• 02 September 2010 - 15:01

Roden:

Hallo lieverds. Net goed een week zijn jullie nu weg maar het lijkt wel een eeuw geleden dat jullie vertrokken zijn. Fijn dat jullie zo genieten en wij genieten mee van de verhalen.Wij hebben gisteren genoten van Henk Helmantel in Westeremden van zijn schilderskunsten van het openluchtmuseum in Warfum. Beterschap Marjo en wanneer je dit leest al weer een heel stuk beter bent
    Liefs, Pa en Mam.

• 02 September 2010 - 15:10

Pa En Ma :

beterschap marjo.

• 02 September 2010 - 15:28

Monique:

Hi Dick en Marjo,

Wat leuk om jullie verhalen te lezen. Jullie site via mama gekregen.
    Echt super wat jullie allemaal meemaken!! We blijven jullie volgen! Groetjes uit Huissen en Marjo; veel beterschap!

Groetjes Monique, Rob en Rens

• 02 September 2010 - 16:05

Tamara:

Hoi hoi,

Super om al die verhalen van jullie te lezen. Ik geniet er net zo van als alle andere lezers. Leuk ook dat jullie er zo van genieten. En veel beterschap, Marjo.

• 02 September 2010 - 18:15

Francis & Hannah:

Tegen buikpijn in de tropen helpt cola met ijsblokjes (doet wonderen). Rust lekker uit en dan weer lekker er tegan aan. Blijf genieten.Leuk om zo met jullie mee te reizen.

xxxx van ons

• 02 September 2010 - 18:31

Hannah:

Cola wel, maar vooral géén ijsblokjes.

• 03 September 2010 - 05:58

Bert En Lia:

Vervelend dat Marjo ziek is, maar dat komt zeker weer goed; nu ik dit schrijf is ze natuurlijk al lang weer beter. Moeten we de kranten nog nasturen Dick (puzzelen)? Of een boekje met Zweedse puzzels? Hier is verder ook alles goed.Ik hoef als "buurtwacht" niet in actie te komen.
    Lieve groeten van Bert en Lia

• 03 September 2010 - 06:05

AGo:

Marjo Beterschap! Hopelijk was/is het wel een beetje een luxe hotel om ziek in te zijn...

• 03 September 2010 - 13:21

Steffi:

Ik hou heeel veeeeel van jullie.. gaat het al beter met mama?? missen jullie ons al een beetje? haha of is het wel lekker rustig zo.. xxxxxx

• 08 November 2010 - 19:45

Heleen:

Ach zus ben je ziek?
    Snel weer beter worden hoor!!