Aangekomen - Reisverslag uit Borobudur, Indonesië van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Borobudur, Indonesië van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: marjoendick

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

03 September 2010 | Indonesië, Borobudur

Hoi allemaal,gelukkig sta ik weer zelf achter de computer en ben dus weer een beetje opgeknapt(Ik leef van koekjes,water,cola zonder ijsblokjes,rijst en thee.Maar ach ik wilde toch graag een kilootje of vijf afvallen.Dat komt dan maar weer goed uit Haha)Het dagje rust was een welkome onderbreking en ja hoor het was een prima hotel (met zwembad) om ziek te zijn.Iedereen is hier allemaal even vriendelijk en hulpvaardig echt geweldig.Ik schrijf inderdaad meestal de berichtjes omdat ik het zo leuk vindt om te doen maar Dick bedenkt wel mee wat we willen schrijven Haha.Vandaag zijn we om
8 uur vertrokken om 9 uur zaten we met zijn tweeen in een bootje om de mangrove bomen te bekijken.Dat was weer adembenemend mooi.Onderweg dorpjes aan het water,vissers in uitgeholde boomstam bootjes(Verbazingwekkend hoe goed de mensen hier op hun hurken kunnen zitten.Vandaar natuurlijk die hurk wc's Haha)twee apen in het wild op een boomstam aan het vlooien(Pap net zo'n aapje had jij ook),hele dikke rode torren.Echt prachtig Na een tocht van drie uur op het water waren we ff 2 uur onze chauffeur kwijt.Die stond bij een andere haven te wachten.Pffff Hij had wel alle spullen bij zich.Nu hebben we goed de telefoonnummers in alle telefoons gezet zodat we elkaar niet weer kwijt raken.Na een rit van 5 uur door vooral veel dorpjes.Onderweg ineens een dorpje waar alle mensen een soort oventje in huis hebben waar ze dakpannen of stenen maakten.Heel apart.Het werd donker en dan wil je helemaal niet weten hoe het verkeer er hier aan toe gaat.Morgenochtend laten we ons verrassen van het uitzicht op de Borobudur van ons terrasje van de hotelkamer. (De keuzes van de hotels door onze chaffeur is uitmuntend).Elke dag kijken we ook uit naar ons internet moment om al jullie leuke reacties te lezen dan zijn jullie ver weg maar toch dichtbij.Want we missen bij al dit moois heel stiekem jullie best een beetje
Veeeeeeeel liefs en kusjes van ons genietend van het stille kracht gevoel.
(Ps blijf maar wat extra aandacht aan onze lieve meisjes schenken want dat kunnen ze vast goed gebruiken).

  • 03 September 2010 - 20:02

    Bibiane:

    Hé reizigers,ben blij om telezen dat Marjo zo snel is opgeknapt, al was het volgens Dick geen onprettige onderbreking. Even een rustdagje!! Ik geniet elke keer weer van jullie reisverslag en moet soms even een traantje wegpinken. Ik zie jullie zo daar rondlopen, varen, dobberen en genieten. Wat moet dat een rijk gevoel(niet in materiële zin)geven om dit zo samen mee te maken en te doen. Ik ben erg benieuwd naar de foto's, al moet ik wel zeggen dat het doorploegen van een xxxxx-duizend aantal foto's niet echt aantrekkelijk klinkt. En als jullie zo foto's blijven maken als de 1e week, nou dan worden het er wel zoveel,hihi!! Marjo, beetje oppassen met wat je eet en Dick..., gewoon af en toe puzzelen tussendoor. Dikke kus en knuffel. Bib.

  • 04 September 2010 - 07:51

    Ton Elias:

    Prachtige reis! ik mis alleen informatie aangaande de mogelijkheden van RPM op Java!!

  • 04 September 2010 - 13:17

    Lieselotte:

    Ongelooflijk! Nog maar anderhalve week weg, en al zo enorm veel gezien en meegemaakt. Super hoor. Het is maar goed dat je dagelijks een reisverslag maakt want ik kan me voorstellen dat je aan het eind van de reis moeite hebt om alles nog te herinneren. Erg leuk om jullie op deze manier te volgen. Bovendien heel leerzaam, we steken er ook nog iets van op.Ik heb de indruk dat jullie echt heel erg genieten van jullie reis.Ik wens jullie nog veel plezier en mooie avonturen.
    liefs, Lieselotte

  • 04 September 2010 - 14:23

    Pa En Ma:

    lieve marjo en dick jullie zullen toch wel aardig in de piepzak gezeten hebben toen jullie de chauffeur kwijt waren hoe heb je hem in hemelsnaam weer terug gevonden eng hoor .het was zeker wel een vermoeiend dagje fijn dat alles weer goed gekomen is . nadia was hier na haar eerste schooldag dat wordt hard werken denk ik voor haar. heel veel liefs en groetjes. p.s. je broer en zussen zij nu op de reuni zal best leuk zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Borobudur

Marjo en Dick

Actief sinds 02 Aug. 2010
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 131765

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 27 Augustus 2014

Vietnam

30 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

Corfu

30 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

Corfu

25 Augustus 2010 - 20 December 2010

vier maanden rondreis

Landen bezocht: