Reisdag van Bandung naar Pangandaran - Reisverslag uit Pangandaran, Indonesië van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Reisdag van Bandung naar Pangandaran - Reisverslag uit Pangandaran, Indonesië van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Reisdag van Bandung naar Pangandaran

Door: marjoendick

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

31 Augustus 2010 | Indonesië, Pangandaran

Hier zijn we dan weer.om 8 uur vanmorgen vertrokken.Het was een prachtig uitzicht de hele dag.We hebben rijstvelden,kokospalmen,bananen bomen,prachtige planten.Waren jullie allemaal maar hier het is zooooooooo adembenemend mooi.Onderweg een traditioneel dorpje bekeken.Wat een rust en eenvoud.Mensen hebben geen electriciteit,stromend water, zijn klein behuist maar volmaakt gelukkig.Volop genieten dus weer.Onderweg hebben we eens bekeken hoe het vervoer hier gaat:naast auto's,scooters,allemaal verschillende maten busjes(Waar mensen soms met 3 man aanhangen omdat ze er niet inpassen),fiets,fietstaxi,paard en wagen,vrachtwagens waar mensen bovenop een grote lading zitten en dat krioelt allemaal vrolijk door elkaar.Onderweg de omgeving van Garut is echt prachtig.Een nieuw hotelgevonden voor twee nachten Wauw.Een soort huisjes bij een zwembad.het ziet er echt super uit.We voelen ons volmaakt gelukkig en er is nog maar een week voorbij.Net lekker gegeten bij een visrestaurant.Verse vis met garnalen speciaal voor ons gebakken.Heerlijk.Wel duur hoor 15 euro met zijn tweeen HaHa.Morgen op verkenning met gids de omgeving van Pangandaran.
Veel liefs van ons.
Blijf maar lekker reageren allemaal.We proberen het elke dag te lezen (ook gmail)
en genieten ervan.xxxxxxxxxxxvan ons

• 31 Augustus 2010 - 13:59

Margriet:

Wat een heerlijke verhalen!
    Ik kijk uit naar de foto's!!!
    Liefs Margriet.

• 31 Augustus 2010 - 16:32

Norma De Wijn:

Hoi hoi helemaal fijn en leuk om te lezen dat jullie zo ontzettend genieten van alles!! blijf genieten en maak nog meer foto's al hebben jullie er al zo veel zodat je een mooi reisverslag hebt in de vorm van foto's hebt.Die kan ik dan fijn allemaal zien en nog jaloerser worden dan ik al ben hahaha. jullie hebben al zoooo veel gezien en zijn nog maar zo kort weg. ben blij dat ik die enge spin niet gezien heb ieuw dood eng hahah.

dikke knuff nor

• 31 Augustus 2010 - 17:24

Joan & Hassan:

Super leuk om steeds mee te lezen wat jullie doen.
    Ik ben zo blij voor jullie dat het allemaal zo mooi is, echt geweldig!
    Heel veel plezier nog de komende (nog maar) 109 dagen hahaha ;)

• 31 Augustus 2010 - 19:43

Firat:

Hallo ma en pa;

daar is jullie schoonzoon weer ik ga niet vragen hoe het met jullie gaat want ik kan al zien(lezen) hoe het met jullie gaat.nog 109 dagen aaaachhh dat is zo voorbij joh of niet???
    hahaha...

Blijf genieten jullie...

ciao

Groetjes

Firat

• 31 Augustus 2010 - 20:03

Hatice En Mehmet:

Lieve Marjo en Dick, hebben jullie nog zin in? zo te zien vermaken jullie het uitstekend.
    En trouwens hoe gaat het met al die huisdieren ( kakkerlakken, muizen, ratten enz...) hahahaha
    we missen jullie heel erg, wat betreft de kinderen maak je je maar geen zorgen we pesten ze heel erg :)) dus ze missen niks...

Groetjes

MEhmet en Hatice

• 01 September 2010 - 10:12

Arja:

Het klinkt weer allemaal super! En dat allemaal in 1 week tijd. Lekker door genieten!!

• 01 September 2010 - 10:47

Jan Brunekreef:

Onze eigen computer in de frut, dus moest het maar ff via de pc van de baas. Fijn te lezen dat jullie je goed vermaken en volop genieten. Zo'n kans krijg je echt niet zo vaak in je leven. Wat een belevenis. Hier alles ok, behalve het weer. Dat is en blijft behelpen. Vanavond weer tennissen, echter zonder Dick, maar dat zal de komende tijd wel vaker gebeuren. Geniet nog verder van jullie vakantie en wij genieten op afstand met jullie mee. Maak er wat van.Groeten en alle liefs van Jan & Thea