Een dagje Bandung en omgeving - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Een dagje Bandung en omgeving - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Een dagje Bandung en omgeving

Door: marjoendick

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

30 Augustus 2010 | Indonesië, Bandung

Ongelofelijk hoeveel mensen ons al volgen.De site is al 1649 keer bezocht.Geweldig.Zo voelt het net of we alle mooie dingen met jullie allemaal beleven.Vanmorgen om 9 uur vertrokken met onze prive chauffeur Thrie.Hij is zo rustig en vriendelijk.We voelen ons net een koning en koningin.We kunnen alles krijgen zoals we willen.Geweldig.Wat hebben we weer genoten vandaag.Eerst op de krater gestaan.Ach je ziet het weleens allemaal op tv maar ineens sta je er dan zelf en je ruikt de zwavel.Dat slaat gelijk op je luchtwegen.Daarna naar een spa.Heerlijk relaxen in een zwembad met helend water van 32 graden.Daarna naar een anclung muziek en dans voorstelling door allemaal leuke kinderen.Het duurde twee uur en was prachtig.We zitten nu op een gemiddelde van honderd foto's per dag.Waar moet dat heen als we 4 maanden wegblijven.Als we straks terugkomen hoeven we niemand die ons gevolgd heeft te vertellen wat we allemaal beleefd hebben maar we hebben wel veel foto's om te laten zien.Vandaag een spin gefotografeerd met een lijf van ongeveer 7 cm en dan de poten nog.Heeeeeelp Haha.Gelukkig hing hij tussen twee bomen.Bij de muziek was een hele grote vleermuis.Die hebben we ook op t kiekje gezet.Aan het eind van de dag hebben we nog een rondje Bandung bij night gedaan.Sjonge wat een verkeer en vooral wat een scooters.Hele gezinnen inclusief kleine babies zitten hierop 1 scooter.Morgen proberen we het straatbeeld nog ff te filmen dan kunnen jullie ook zien hoe het er hier aan toe gaat.Morgen proberen we weer een berichtje te sturen vanuit Pangadaran.
Veel liefs van ons uit Bandung

• 30 Augustus 2010 - 15:36

Maureen:

hoi vr,
    vandaag de eerste cursus dag spellen erop zitten. Het was moeilijk om naar school te gaan voelde me zelfs een beetje 'boos'. Mijn pa is dood en de hele wereld draait gewoon door! Maar ja een beetje girlpower erbij en we gaan maar weer door! Mag ik aankomende week stiekem met je mee reizen verstop ik mezelf wel in d zijn rugzak? Wat een heerlijk verhaal heb je weer getypt! Voor jullie allebei een dikke hug! xxx j vr Mau

• 30 Augustus 2010 - 18:12

Bert En Lia:

Zullen we maar vast een zaaltje afhuren om al dat moois te kunnen zien......? Aula van het Edison?

• 30 Augustus 2010 - 20:37

Pa En Ma:

alles gaat hier goed.we passen op nino en een beetje op jullie kinderen en genieten van jullie verhalen. het is hier al een beetje herfst maar dat zal nog wel veranderen hopen we.tot jullie volgende verhaal groetjes

• 31 Augustus 2010 - 06:47

Margo (MLi):

Hallo Dick, en Marjo natuurlijk!

Vanaf het Edison volg ik met jaloerse blik jullie mooie vakantieverhalen. Alleen dat met die spin, daar haak ik af: ben blij dat ik veilig op mijn bureaustoel zit, haha.
    maandag hebben we IZAT: ik zal je missen daar. Veeeeeeel plezier samen!!