Op de scooter Koh Lanta bekeken - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Op de scooter Koh Lanta bekeken - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Op de scooter Koh Lanta bekeken

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

15 December 2010 | Thailand, Bangkok

Vanmorgen lekker rustig aan gedaan. Na het ontbijt lekker bij het zwembad liggen zonnen,lezen en puzzelen. Na de lunch met de scooter het eiland rond gereden. Het was toch veel te warm om verder te zonnen. Op de scooter was het heerlijk koel. De oostkant van het eiland (De niet toeristische kant)hebben we van Noord tot Zuid bekeken. Dat was echt goed te doen. Onderweg nog olifanten gevoerd en zeearenden gespot. Toen we terug kwamen konden we nog ff zwemmen. Daarna de koffer vast weer ingepakt(En vanalles weggegooid wat na 4 maanden toch versleten was. We moeten wat gewicht kwijt ivm onze vlucht morgen met Air Asia). Morgen genieten we van het laatste dagje strand en nog een paar uurtjes de scooter. We gaan dan om 3 uur de taxi in op weg naar Krabi om om 20.00 uur naar Bangkok te vliegen.
Groetjes van een beetje gebruinde Dick en marjo.(Nou ja een beetje)

• 15 December 2010 - 18:10

Gré:

Ja, het aftellen is begonnen....
    Voor ons ook, ik heb zojuist de schooldeur symbolisch voor acht maanden gesloten.
    Voor jullie een goede, rustige en vooral veilige thuisreis!

• 16 December 2010 - 06:44

Jan Brunekreef:

Goede reis en wel thuis.

Liefs Thea & Jan

• 16 December 2010 - 13:08

Zondagsrt:

Bijna een eind aan jullie reis met prachtige ervaringen. We wensen jullie een voorspoedige reis huiswaarts.En gauw tot ziens. Liefs uit Roden