Heeeeeeeeeeeeeerlijk relaxen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Heeeeeeeeeeeeeerlijk relaxen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Heeeeeeeeeeeeeerlijk relaxen

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

08 December 2010 | Thailand, Bangkok

Gisterenavond waren we zo kapot dat we al om 9 uur lagen te snurken. Heerlijk. Om 11 uur werden we weer ff wakker want Dick werd helemaal lek gestoken. Hij had al wel 8 flinke bulten en de mug was nog niet uitgegeten Hihi.(En ik lag ernaast en had maar 1 bultje. Haha De tijden zijn veranderd eerder was ik altijd de pineut. Toch de klamboe maar uit de tas gehaald konden we die tenminste ook nog gebruiken.(Was Dick z'n verjaardagskadootje van de meiden). We vielen al snel weer in slaap en hebben uitgeslapen tot 8 uur. Dat was een heerlijke lange ruk. Maar eens ff gaan ontbijten in het zonnetje. Die hadden we tenslotte gisteren besteld. En omdat hij de afgelopen 14 dagen nog niet geschenen had(hoorden we van mensen die al 14 dagen zonder zon op de eilanden waren geweest)waren er meer mensen blij met onze bestelling. Daarna maar eens lekker gaan zonnen, lezen, puzzelen en snorkelen.(Roxanne het is jammer dat je hier niet bent want het is ook hier weer prachtig onder water)We kunnen hier gratis snorkelspullen en een kano gebruiken. Later op de middag zijn we dus ook nog ff met de kano weggeweest. Heerlijk .Het is hier echt prachtig en zoooooooo rustig. Mooie mangrove bomen gezien en wel 3 ijsvogeltjes(Of familie ervan).Prachtig.Op dit eilandje is 's morgens een beetje bedrijvigheid als er gasten vertrekken of nieuwe aankomen, Als hier 20 mensen zijn is het veel. Wat een rust. Al onze belevenisen van de afgelopen maanden krijgen langzaam een plekje. Vandaag hebben we de laatste 800 foto's nogeens bekenen. Wat hebben we veel meegemaakt. We rusten op het bijna onbewoonde eiland maar eens rustig uit en laden ons op voor de kou in Nederland. Gelukkig hebben we daar nog 10 dagen voor. Voor morgen(en de komende 9 dagen) hebben we de zon maar weer besteld. Kunnen de anderen ook meegenieten.
Groetjes van een lui stelletje.

• 08 December 2010 - 13:29

Maureen:

10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 Yes!!!!!!!!!

• 08 December 2010 - 13:46

Jan Brunekreef:

Hoi relaxers,
    nog even al jullie opgedane indrukken op je in laten werken. In deze ontspannen omgeving gaat dat zeker lukken. Geniet nog ff, de laatste week komt eraan.
    Liefs Thea & Jan

• 08 December 2010 - 20:23

Bert En Lia:

Wat een mooie foto's. Geeft een goede indruk. Die foto's van de kinderen zijn erg vertederend. Nu ook goed kunnen zien hoe dat "bijvoeren" van de monniken gaat...Ze lopen kennelijk in processie langs je heen. Is dus vooropgezet waarschijnlijk. In Nederland is besloten dat er deze winter NIET wordt bijgevoerd..(haha). Ook fijn voor jullie dat het weer mooi weer is. Rust maar lekker uit want als je terug bent is het natuurlijk ook weer even met de rust gedaan. Lieve groeten van ons.

• 08 December 2010 - 22:13

Carolien:

Zo,he! Wat een bounty-strandje! Als jullie nu niet uitgerust terug komen..
    De kerstbrunch zal zo tegen 11.30/12.00 uur zijn , denk ik.
    Wij hadden gedacht dat jullie wel een lekker Thais hapje mee konden nemen,haha. Ga je maar niet druk maken , je lekkere gehaktbrood komt volgend jaar wel weer. Kijk maar of en waar je aan toe komt.
    Nog veel plezier met minder bulten toegewenst!

• 09 December 2010 - 07:34

Arja:

Ongelooflijk dat jullie volgende week al weer terug reizen. Ik kom straks graag een avondje (is dat genoeg?) om nogmaals mee te genieten van jullie belevenissen.
    Lekker opladen nog maar even daar inderdaad, het is hier errug koud!

Liefs, Arja