2e dag Sa Pa - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu 2e dag Sa Pa - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

2e dag Sa Pa

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

08 Augustus 2014 | Vietnam, Sa Pá

Vandaag om 10 uur vertrokken voor de tweede trekking. de tassen staan in de locker ,het hotel is uitgecheckt. We wandelen langs dorpjes, kraampje,een prachtige waterval en bekijken een dansvoorstelling. We genieten van de natuur en het Moon volk. We hebben vandaag geen Followers Er zijn veel jonge moeders met kleine kinderen.We lunchen onderweg en. Zijn om twee uur terug in het hotel. We kunnen tot half 5 onze eigen gang gaan. We wandelen door Sa Pa ,genieten van de verschillende bevolkingsgroepen in klederdracht,lopen over de markt waar t vlees met 35 graden open en bloot ligt. Voor onze neus wordt geslacht. Om half 5 eten we , om half 6 worden we gehaald voor onze nachttrein naar Ha Noi.Om half 8 vertrekken we. Mooi op tijd. We gaan vroeg slapen. De trein komt om 6 uur aan in Ha Noi.