dagje Chiang Mai (Rust?) - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu dagje Chiang Mai (Rust?) - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

dagje Chiang Mai (Rust?)

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

27 Oktober 2010 | Thailand, Chiang Mai

Lekker geslapen en vanochtend rustig aan gedaan. Vanwege NZ zijn we nog wel vroeg wakker en zaten we al op tijd aan het ontbijt. We hebben een hotel met een uitgebreid ontbijtbuffet, dus lekker gesmikkeld. Daarna rustig naar de stad gelopen, telefoontje en weer een nieuw SD-kaartje (Er worden wat foto's gemaakt!!!!) gekocht. Koffie gedronken bij Starbucks. Toen een tuktuk genomen voor een "citytour". Rond gereden door de oude stad en wat tempels bezocht, veel monniken gezien, wat wil je ook bij de monnikenschool. Langs de markten, chinatown, etc gereden en langs de rivier weer naar het opstappunt. en dat alles voor 150 bath (3,75 euro).
Even terug naar het hotel en een "duik" genomen in het zwembad. Daarna geprobeerd om een plan te maken voor de komende 6 weken, we zijn er nog niet helemaal uit. Ligt er een beetje aan wat we de komende dagen hier gaan zien. Rond half zeven richting de avondmarkt gelopen, voor dat we daar aankwamen een zijstraatje in gelopen wat er wel aantrekkelijk uitzag (Black Canyon Coffie). Een straatje waar de winkeltjes aan het einde nog verhuurd moesten worden maar eindigde bij een prachtig restaurant in een soort park. Leek heel duur maar bleek na een heerlijk diner heel goedkoop. (10 euro voor voorgerecht hoofdgerecht en drinken)
Lekker over de avondmarkt geslenterd. Ons nog wel even ingehouden met kopen van dingen ivm met evt vluchten.(Maar als je dat allemaal ziet wordt je wel hebberig) Weer geeindigd bij Starbucks waar we lekker hebben zitten kletsen ,met een stel Nederlandse meiden, bij een koppie koffie.
Terug naar het hotel en onze rustdag zit erop. Morgen weer aan de bak en vroeg op voor onze Chiang Rai tour. (kijken of ze mij daar als nieuw soort aap herkennen toch Bert??????Haha)
Veel liefs en de groetjes

• 27 Oktober 2010 - 17:31

Bert En Lia:

Dit keer zijn wij de eerste! We hebben wat aanvullende informatie ingewonnen over die nieuwe apensoort. De aap is zwart, heeft een stompe neus, witte gekuifde oren, een witte baard en een lange staart. Op een detail na lijkt die dan misschien toch niet zo op jou Dick.....! Fijne voortzetting.