Bergbeklimmen. - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Bergbeklimmen. - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Bergbeklimmen.

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

03 Oktober 2010 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Vandaag lekker rustig aan gedaan.
Eerst vlak bij Tangarau een bergwandeling gemaakt(De Mount Maunganui)Eerst boven over de berg.Prachtig.En daarna om de berg.Wauw.Wel genoeg beweging gehad vandaag.Twee en een half uur gewandeld.Doorgereden naar Rotorua.We zijn net op de camping en worden zo opgehaald voor de Maori voorstelling met eten.Eerst uitleg over het leven van de Maori.De voorstelling.Prachtig zang en dans en veel verteld)Daarna eten uit de Hangi(Kookkist van de Maori)Na het eten zijn wij nog even in het Kiwi Bird centrum(Rainbow springs)geweest.Geweldig Wij hebben die leuke dieren gezien.Joepie.Het lijken grappige harige kippen met snorharen en een lange snavel.En grote flappoten.Ze zijn een beetje verlegen We hebben ook glimwormen gezien en allelei andere dieren(Oa de Kea. Soort grote parkiet/papegaai.Ter grote van een buizerd.Die hier de rubbers uit de campers vreet.Gelukkig nog niet in het echt gezien.)
Tot morgen Liefs van ons.

• 03 Oktober 2010 - 19:35

Hannie:

Dag zus, zeker hebben wij de sms ontvangen en Constantijn was er echt verbaasd over en heel blij mee! Zo te horen en te zien hebben jullie het heel goed samen. Hier is alles ook helemaal prima. Heel veel liefs ook voor Dick van ons 3en!

• 04 Oktober 2010 - 09:25

Jan Brunekreef:

Hoi Marjo / Dick, dit bericht per ongeluk bij de verkeerde datum geplaatst, dus nu nog maar ff. Het was iets te voorbarig om vast een borrel te nemen op de overwinning (bedrijfstennis). Uitspugen lukt zeker niet meer. We hebben helaas verloren, maar de gezelligheid was er niet minder om.
    We hopen dat jullie je ook nog steeds goed vermaken, maar zo te lezen is dat zeker geen probleem. Geniet volop van hetgeen jullie nog op jullie reis tegenkomen.
    Groetjes van Thea & Jan

• 04 Oktober 2010 - 10:30

Arja:

Hoi lieve Marjo en Dick,
    ik heb net weer even bijgelezen over jullie avonturen.Super! En mooie en relaxte foto's.
    Lekker blijven genieten! Groetjes, Arja