In ons hotel op Lovina beach. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu In ons hotel op Lovina beach. - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

In ons hotel op Lovina beach.

Door: marjoendick

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

11 September 2010 | Indonesië, Batavia

Na een heerlijke nacht met de zee vlak naast ons lekker ontbeten aan zee met koffie en pannenkoek.Onze grote vriend van gisterenavond is er al weer en heeft de omgeving afgestruind op zoek naar slaapplaats voor ons.Lief he????
Tot onze grote verrassing kunnen we toch in dit hotel blijven en wel in het allermooiste huis.Groot bed,kasten koelkast,grote badkamer, zelfs beeldjes op de kast Haha.Met veranda incl bank en eethoek.Het ligt echt naast de zee.Vijf meter van het strand.Wauw.We kunnen vanuit ons bed de zon boven de zee zien opkomen.
Wat wil je nog meer.En dat alles voor ongeveer 25 euro per nacht.Wie had dat kunnen denken.We gaan ff een paar dagen genieten van dit alles en verder niets bekijken.We moeten nog ff alle pracht van Java laten bezinken.
We hebben al veel aanbiedingen om met chauffeur Bali te bekijken.
Chauffeur met auto heb je hier al voor ongeveer 35 euro per dag .Dan laat hij je van 9 uur tot 17.00 uur alle highlights van noord Bali zien.
Morgen een luie dag bij het hotel dus waarschijnlijk slaan we ff een dagje mailen over.(Dan hebben we toch niks te vertellen).

• 11 September 2010 - 09:31

Zondagstraat:

hoi lieverds,
    Fijn dat alles tot nog toe goed is verlopen . We gaan jullie ook weer volgen op Bali en meegenieten van al jullie avonturen.Verstandig om een dagje rust te nemenen al dat moois nog eens te laten bezinken.De bladeren gaan weer vallen dan weten jullie wel hoe laat of het is.
    Wees voorzichtig ,liefs en een dikkie knuffel uit Roden

• 11 September 2010 - 19:54

Gré:

Jullie zitten denk ik in hetzelfde hotel als wij zijn geweest in Lovina.
    Niet vergeten om 's morgens vroeg de dolfijnen te gaan zien!