Lekker een lui dagje bij het hotel. - Reisverslag uit Kaliasem, Indonesië van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Lekker een lui dagje bij het hotel. - Reisverslag uit Kaliasem, Indonesië van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Lekker een lui dagje bij het hotel.

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

12 September 2010 | Indonesië, Kaliasem

Gisterenavond een kampvuur op het strand net naast ons huisje.Gezellig.Vannacht heerlijk geslapen en lekker lang in bed gelegen. Heerlijk dat we nog niet weg hoeven en de tas weer reisklaar moeten hebben.Even naar het internet cafe en de winkel gelopen.Beetje jammer dat het regent.Het lijkt Nederland wel maar dan met een aangename temperatuur.Als het goed is duurt het op z'n langst 2 uur.We zullen zien.Vandaag gaan we een snorkeltripje en een rondreisje noord en midden Bali regelen.Voor morgen en overmorgen.Het is hier heel toeristisch.Overal cafeetjes,restaurantjes met life muziek,winkeltjes enz Vanavond gaan we vis eten in zo'n restaurantje met muziek.Het is hier nog steeds redelijk rustig.We weten niet of dat komt door het feest na de ramadan of dat het hier altijd rustig is.We hebben inmiddels contact gehad met onze ex zwager die op Bali woont en die gaan we over een weekje of zo zien.
Tot zover voor vandaag lieve groetjes van Dick en Marjo

• 12 September 2010 - 08:55

AGo:

Klinkt weer Heerlijk allemaal!
    Hier regent het weer en is de temperatuur in een vrije val gekomen, hebben we nog steeds geen kabinet en was Geert Wilders in New York voor zijn speech tegen de moskee (het was een zeer gematigde speech omdat hij graag verder wil met onderhandelen), gaat Frankrijk gewoon door met het uitzetten van de Roma zigeuners en komt het spaarloon vrij (op 15 september, totaal 4,3 miljard). Kortom, het is leuker om vakantie te houden op Bali! Jullie vinden dit al toeristisch(!?), dan zijn jullie vast gewent voor Kuta straks...

• 12 September 2010 - 10:28

J. Dominicus:

Snorkeltip. Wil je echt het mooiste snorkelplekje van Bali zien dan moeten jullie beslist naar Menyangan gaan. Ligt in het noord-westen van Bali. En wil je het minder toeristisch, ga dan de binnenlanden in. Jatiluwih, Padangbai, Mayong, Tirtaganga, Gunung Kawi.

• 12 September 2010 - 13:17

Reina:

Ik wou dat ik daar ook was. Ik kijk naar buiten en zie alleen maar regen en het is nog koud ook. Lijkt me heerlijk zo'n huisje aan het strand.
    En snorkelen, klinkt ook goed!

• 12 September 2010 - 13:57

Pa En Ma:

mooi he'' al die gezellige jaloerse berichtjes voor jullie.wij zitten hier ook maar met dat nare weer zielig te zijn.nadia heeft nino net weer gebracht ze is wel gaan werken maar ze is een beetje ziek.een griepje denk ik.geniet maar lekker van al dat mooi s en wees wel voorzichtig liefs

• 12 September 2010 - 14:34

Carolien En Albert:

Vandaag jullie link van Mijnie doorgestuurd gekregen en alles gelezen....wat fantastisch om dit alles te zien en mee te maken! Wij zijn jaloers! Hier regent het ook weer flink vandaag.
    Het begint op te vallen dat jullie niet meer komen RPM-en. Henk is vandaag even komen kijken,heeft met ons koffie gedronken.Gaat nog niet goed, nog veel pijn.
    Blijf genieten, we volgen jullie!

• 12 September 2010 - 15:55

Tim & Jan Brunekreef:

Lieve Marjo en Dick,

We vinden het erg leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. Dick:Tennis is weer begonnen maar we missen je gezelligheid na de wedstrijd heel erg. Maak je niet ongerust de teamschotel is wel opgekomen ;-) We wensen jullie nog heel erg veel plezier. Geniet ervan!!!

Liefs Jan en Tim Brunekreef

• 12 September 2010 - 18:33

Rene En Tooske:

Hoi luitjes,

net jullie reis gelezen, is erg leuk om op deze manier met jullie mee te reizen (zal het vanaf nu beter bij gaan houden....). Fijn dat jullie al deze mooie ervaringen op kunnen doen, blijf ervan genieten! En een avond foto's, film etc. bekijken als jullie weer terug zijn lijkt mij erg leuk.Geniet van elkaar en de reis, blijf vooral schrijven dan genieten wij mee. Liefs Rene en Tooske

• 12 September 2010 - 22:06

Steffi Hatice:

hello lieve papa en mama..
    Alles gaat goed hier, en ik heb eigenlijk ook niet zoveel te melden..
    Ik heb vandaag me nichtje gebelt en geklets over de bruiloft enzo.. jammer dat jullie er dan niet zijn, mja dat is dan weer iets waar we jullie over kunnen vertellen he.. firat heeft nog geen ander werk gevonden maar blijft zoeken.. en er word nog steeds erg goed voor ons gezorgt.. morgen ben ik lekker vrij ( lekker lang weekend ) dus blijf ik nog een dagje in amsterdam... Annabelle heeft bij na geslapen dus die is ook niet alleen.. en zoo redden we ons wel prima.. Maarjaa dat neemt niet weg dat we jullie missen!
    veel plezier op bali, niet teveel feesten he.. en geen dingen doen die wij ook niet zouden doen :P haha..
    Ik hou van julliee!!!
    liefs van ons allemaaal (K)

• 13 September 2010 - 05:45

Marc En Anita:

Klinkt goed wat jullie allemaal zien en meemaken. Roxanne is jaloers dat jullie gaan snorkelen, zij gaat vanavond ook maar dan in het zwembad. Nog 96 dagen genieten. Groetjes.