Aan het meer in Magetan - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Aan het meer in Magetan - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Aan het meer in Magetan

Door: marjoendick

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

06 September 2010 | Indonesië, Batavia

Vandaag om 9 uur vertrokken op weg naar de Prambanan.Wauw wat een prachtige tempels.Op het complex is een heel groot stuk met allemaal tempels en nog drie kleinere.We hebben daar heerlijk gewandeld.Elk beeld van een heilige Hindoe god heeft een eigen tempel en geloof ons maar je voelt je er nietig klein bij.Even indrukwekkend als de Borobudur.Dat je daar zomaar naast en op kan staan.Geweldig.(We vonden het heel raar dat we geen kaart voor Patrick konden kopen zoals bij de Borobudur.Sorry Patrick.Ze verkopen daar allemaal hetzelfde maar geen kaarten Je krijgt straks wel een foto van ons)
Daarna door het drukke verkeer naar Solo gereden waar we het paleis van de sultan(Die er ook gewoon woont met zijn gezin)kan bewonderen tot twee uur.De gids wist veel te vertellen .Echt heel erg leuk.Daarna onderweg naar een meer naar een tempel gereden.Onderweg begon het zo hevig te regenen dat we sopten in onze schoenen toen we daar met de paraplu stonden.Echt Nederlandse regen is hier niks bij.Het kan hier echt keihard regenen.Tot nu toe hebben we daar nog geen last van gehad maar die tempel konden we zo echt niet bekijken en het uitzicht al helemaal niet.We zaten heel hoog in de bergen.De natuur is hier vast heel erg mooi maar was nu ff niet te zien.Wel jammer maar dat mag de pret niet drukken.We kijken vanuit ons huisje uit over het meer prachtig.Als het morgenvroeg droog is maken we ff een foto.
We zijn gisteren drieeneen half uur bezig gewest om onze foto's op picassa te krijgen maar het lukte nog niet om ze met een link te versturen.Voor de meelezers wilden we er dan een paar op deze site zetten maar dat is ook nog niet gelukt.Jammer maar jullie zullen nog ff moeten wachten.De meeste foto's zijn ook vooral voor als we 80 zijn of zo en nog ff na willen genieten.Als we jullie alles willen laten zien zijn we wel ff bezig.Dat gaan we dus maar niet doen.Ach ik heb straks toch nog maanden de tijd om leuke fotoboeken te maken en leuke series voor een avondje dia's via de tv.Haha.Veel liefs van ons en wel blijven reageren hoor dat is zooooooooo leuk Dick en Marjo

• 06 September 2010 - 14:24

Maureen:

Hi Marjo ben op school bezig achter de computer en kon het even niet laten om naar je reisverslag te kijken! Ben jaloers hoor! Maar gun je het zo!!!!!! xx

• 06 September 2010 - 14:37

Tamara:

Hoi Marjo,

Precies hetzelfde als Maureen. Effe tussen de schooldingen door je verhaal gelezen. Moet kunnen toch? Ga nu weer verder, maar genoten van je verhaal. Veel plezier nog.

• 06 September 2010 - 18:07

Heleen:

Hoi leuk hoor om met jullie mee te reizen!
    Zaterdag hebben we de reunie gehad op Hubertus, er werd veel naar je gevraagd, en het was erg gezellig (en laat voor Hans en mij)bedankt voor je berichtje voor Joan.Heb je de kalender bij je ofzo dat je daar aan denkt zeg! Heeel veeel liefs van Ron en mij

• 06 September 2010 - 18:53

Marianne Gude:

Tjonge, wat zien jullie ontzettend veel en mooie dingen. Jullie hebben straks een jaar nodig om het allemaal te verwerken. Fijn dat jullie zo genieten. Groetjes.

• 07 September 2010 - 08:28

Teunie:

Hoi Marjo&Dick, wat een verhalen, geweldig!! Hier regent het weer, iedereen wordt weer verkouden, keelpijn, jullie kennen het wel...Extra lekker om dan die zonnige verhalen te lezen. Super dat jullie zo genieten. Dikke zoen van mij. X

• 07 September 2010 - 11:48

Jan Brunekreef:

Hoi Marjo & Dick,
    wat een belevenissen en dat elke dag maar weer opnieuw.
    We vinden het super dat jullie er zo van genieten.
    Liefs Thea & Jan