Dagje Yogya - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Dagje Yogya - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Dagje Yogya

Door: marjoendick

05 September 2010 | Indonesië, Jogjakarta

We zijn al drie uur bezig bij Jeanne thuis om de foto's op de computer te krijgen.De bestanden zijn te groot om ze op deze site te zetten.Dus dat proberen we de volgende keer wel weer.Jammer maar helaas.
Vandaag het paleis van de sultan bekeken(Paleis het loo in Yogya Haha),batikfabriekje en zilverfabriekje bekeken.Het was mooi en genieten maar we hebben besloten dat we dit een welkome afwisseling vinden maar vooral de natuur hier geweldig vinden.Morgen gaan we door naar Solo.We hopen morgen weer wat meer tijd te kunnen nemen om een leuk berichtje te maken.
Veel liefs van ons

• 05 September 2010 - 17:55

Maureen:

Hi knuffel van ons!

• 05 September 2010 - 20:08

Jerry&Hirut:

Wat een prachtige aankomst. Veel plezier bij de prinses van Solo.

• 05 September 2010 - 20:14

Joan:

Hoi oom en tante,
    heel erg bedankt voor het bellen op mijn verjaardag, jammer dat ik er niet was!!
    Maar ik heb het hier gelezen de felicitatie..!