dagje singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu dagje singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

dagje singapore

Door: marjoendick

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

26 Augustus 2010 | Singapore, Singapore

Hoi hoi allemaal,daar zijn we weer.Nu vanuit Singapore.Vanmorgen na 13 uur vliegen vanaf Londen in Singapore aangekomen.De reis verliep vlotjes maar wel weinig geslapen.Om 10 uur in het hotel.Sjonge wat een luxe.Eerst door de chauffeur gebracht en dan het hotel wauw.Na drie uurtjes slapen lekker de stad ingewandeld.Echt helemaal te gek.Ongeveer 60 foto's verder Haha dat wordt nog wat.Hebben bovenop een prachtig gebouw gestaan naar de zonsondergang gekeken en de afsluiting van de jeugd olympische spelen.HiHi dat treffen wij weer net.Na heel veel ooooooo en aaaaaaa 's vandaag gaan we zo lekker slapen morgen worden we om 10 uur gehaald door de taxi en vliegen we om 12 uur naar Jakarta.Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties.Dit is toch wel een geweldige mogelijkheid om contact te houden.Nog 114 dagen genieten te gaan.Bedankt iedereen die een beetje extra tijd en aandacht aan onze meiden wil besteden.xxx dick en Marjo

• 26 Augustus 2010 - 14:15

Joan:

Hoi lieve tante en oom,

heel veel plezier en ook wij volgen jullie vanuit Engeland!

• 26 Augustus 2010 - 14:44

Kavya:

Wat fijn dat jullie nu al zo genieten! Wees maar blij, want hier heeft het de hele dag enorm gegoten van de regen!

Veel plezier verder!

• 26 Augustus 2010 - 18:06

Steffi:

haai lieve papa en mama..
    maak je geen zorgen nadia en ik zijn al weer wat bijgekomen.. nadat jullie door de douane zijn gegaan zijn we naar huis in amsterdam gegaan, onderweg nog steeds een drama haha, maar daarna zijn we gaan slapen tot 4 uur! de moeder van firat vond dat we zo lief sliepen dat ze ons niet wakker wou maken haha.. daarna hebben we met zn alle even gezeten (toen was het wel weer even raar dat jullie er niet waren) daarna hebben we gegeten en toen zijn na en ik naar huis gegaan.. voor ons eerste nachtje zonder jullie :( we missen jullie stiekem nu al hoor! nu is nadia weer hard aan het werken en ik ben bij opa en oma op visite om te kletsen! Nino is nog steeds helemaal in de war.. hij ligt de heledag maar een beetje in zn mandje en wilt helemaal niets! gelukkig eet en drinkt hij nog wel gewoon.. we knuffelen met wel extra voor jullie (A)! trouwens Firat heeft morgen weer een sollicitatie gesprek, nou bij de wegenbouw! dat wou hij toch zo graag!! duss dat is wel spannend.. maar ik hou jullie op de hoogste van alles wat er hier gebeurt of het huis nog heel is enzo :P haha.. dan lees ik wat jullie allemaal meemaken op jullie mooie reis.. en zoveel foto's is helemaal niet erg.. dan hebben we genoeg te zien als jullie terug komen lijkt het alsof wij er ook een beetje bij waren.. Doe voorzichtig! Ik hou heeeeel veeeel van jullie!! Veel liefs van ons allemaal!! xx

• 26 Augustus 2010 - 19:23

Pa En Ma:

wat fijn dat we alles zo kunnen volgen. nu lijkt ver lang niet zo ver.liefs van uit apeldoorn.

• 26 Augustus 2010 - 19:54

Firat:

hey vader en moeder leuk jullie te spreken via deze site

Groetjes

we houden van jullie

• 26 Augustus 2010 - 21:05

Jantien:

Hoiii,

goeie vlucht gehad zo te lezen.
    Nou een hele fijne tijd samen, en ik zou jullie volgen.

Ik pas goed op Nadia en Steffi, zorg dat ze elke dag vroeg in bed liggen, en er weer vroeg uit, Dat het huis netjes is en dat ze geen verkeerde dingen uitvreten!

Groetjes Jantien