Ff wachten op het vliegveld in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Ff wachten op het vliegveld in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Ff wachten op het vliegveld in Singapore

Door: marjoendick

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

27 Augustus 2010 | Singapore, Singapore

Het is hier nu 11 uur in de ochtend en we staan op de vluchthaven.Nog drie kwartier dan vertrekken we naar Jakarta.Vannacht lekker geslapen en vanmorgen heerlijk ontbeten.Er stond zoveel te eten.Engels breakfast,chinees met vis en rijst,broodjes,fruit enz enz.Het was echt een heel luxe hotel.Voorlopig zullen we het zeker met veeeeeeeeeeel minder moeten doen maar dat is juist ook leuk.Singapore is mooi groen met allemaal mooie palmbomen en prachtige planten.Het is hier schoon en rustig en de mensen zijn super vriendelijk.We hebben de tassen nog niet gedragen alleen gereden.Straks kijken of de koffers uit het vliegtuig komen Haha
Het is echt superleuk steeds alle berichtjes van iedereen te lezen zo lijkt het net of jullie allemaal bij ons zijn en alles meebeleven.Het lijkt net of we al heel lang weg zijn en het is nog maar de derde dag.
Liefs Dick en Marjo
ps meiden de olifantjes hangen aan onze tassen en gaan vast geluk brengen.
Dikke knuffel van papa en mij.

• 27 Augustus 2010 - 07:03

Teunie:

Oefff, wat ben ik jaloers! Mooie palmbomen, vis, fruit, enz. Ik ga maar eens mijn kaplaarzen opzoeken hier,voor in de regen!! Leuk dat jullie al zo vaak schrijven. Tot het volgende berichtje, XX Teunie

• 27 Augustus 2010 - 07:05

Jannita & Eelko:

Wat fijn dat jullie het zo naar het zin hebben. Leuk om jullie zo te volgen in deze grote onderneming. We zien de foto's wel tegemoet komen. Heel veel plezier in Jakarta geniet er van!! Groetjes Jannita en Eelko

• 27 Augustus 2010 - 11:26

Arja:

Hai lieve Marlo en Dick,

Ik lees nu voor het eerst jullie blog en ik krijg er helemaal kippenvel van. GEWELDIG!
    Het klinkt allemaal super! Wat een ervaringen zullen jullie opdoen. Ik blijf het volgen!
    xx Arja