tussenstop - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu tussenstop - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

tussenstop

Door: marjoendick

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

25 Augustus 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zo en nu op reis. Even wachten in Londen waar we nu zijn. Om 12 uur vliegen we door naar Singapore. We hebben er zin in. Alhoewel 14 uur vliegen? Het afscheid op schiphol was best zwaar, de meiden zullen we toch wel erg gaan missen.
Tot volgende bericht in Singapore of vanaf Java.

• 25 Augustus 2010 - 11:46

Heleen:

Heel veel plezier op jullie droomreis en kom heelhuids weer thuis!!

• 25 Augustus 2010 - 14:21

Jan En Ans Buizer:

Hé wereldreizigers,

Een heel goede en veilige reis en geniet van de omgeving en van elkaar. Wie weet ga je eraan wennen en besluit je dit iedere vijf of tien jaar te doen. We zullen jullie met genoegen blijven volgen en zullen de economie hier in dit kikkerlandje draaiende houden (of weer aan het draaien zien te krijgen).
    Groeten van Jan en Ans Buizer

• 25 Augustus 2010 - 14:48

Gré :

Nou heel veel reis-plezier dan maar!

Geniet samen van al die vreemde en mooie indrukken die jullie zeker zullen krijgen.

• 25 Augustus 2010 - 16:08

Tamara :

Hoi hoi,

Heel veel plezier en geniet van alle mooie dingen om je heen. Het wordt vast een ontzettend mooie ervaring.

• 25 Augustus 2010 - 21:38

Teunie:

Hoi reizigers, nog steeds vliegende nu? We gaan jullie zeker volgen. Geniet ervan en schrijf veel naar ons zodat we mee kunnen genieten! Have fun!! Harold, Teunie en de boys.