laatste avond - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu laatste avond - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

laatste avond

Door: marjoendick

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

24 Augustus 2010 | Nederland, Apeldoorn

Na twee weken van op visite gaan en visite krijgen en natuurlijk steeds maar weer afscheid nemen is het dan eindelijk zover.We gaaaaaaaaaaaaaan joepie.Zo nog ff proberen een paar uurtjes te slapen en dan gaat het grote avontuur beginnen.We zijn wat zenuwachtig maar hebben er ongelofelijk veel zin in.Wel een heel gek idee dat we iedereen 116 dagen niet zien en spreken.We kunnen gelukkig wel mailen.Morgenvroeg zal het wel heel lastig zijn als we afscheid gaan nemen van onze meiden. maar ja dit kan je maar een keer in je leven doen en dat is nu.We gaan alles in ons opnemen en komen met veel verhalen terug.Leuk dat zoveel mensen ons gaan volgen.Het doet ons goed zoveel lieve mensen om ons heen te hebben.Tot op Java allemaal. groetjes Marjo en Dick.