Regeldag - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Regeldag - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Regeldag

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

24 November 2010 | Laos, Vientiane

Vanochtend lekker rustig aan gedaan. Nou ja rustig aan.Ja we hebben lekker uitgeslapen en rustig ontbeten.Ff naar de ATM want het lukte gisteren niet om geld op te nemen.Vandaag lukte het meteen met Dick zijn pas maar die van mij wilde weer niet om een of andere duistere reden.Terug bij het hotel zijn we even onze bankzaken gaan checken.Blijkt er toch gisteren 92 euro van Dick z'n rekening afgeschreven te zijn bij het pinnen gisteren wat niet lukte.Heeeeeeel vreemd.Wij gauw terug naar de bank.Daar hebben ze alles nagezocht.Het lijkt een foutje van de afschrift tijd en datum van de bank van Nederland.Zoals het nu lijkt is het oke.We waren al bang dat de vier pogingen die ik heb gedaan ook afgeschreven gaan worden maar ook dat is nagekeken Pffffffff Daarna zijn we onze 3 daagse cruise over de Mekong gaan regelen en betalen.Hihi we doen ook vanalles he???? Daarna hebben we geinformeerd naar een vlucht naar Luang Prabang.Nog even een flinke wandeling gemaakt in de buurt van het hotel waar overigens weinig te zien is en wat aardig warm was.Lekker ff gelezen en gepuzzeld en om 6 uur weer gaan dineren op het dak van het hotel met een machtig uitzicht over Pakse.Zo nog ff de markt over en dan alles klaar zetten voor onze cruise.Waarschijnlijk zullen jullie pas zaterdagavond weer een berichtje van ons lezen omdat we 3 dagen op de boot zitten. Inmiddels is ons programma voor de komende week vastgelegd.3 Dagen cruise,2 dagen Bolovanplateau en daarna vliegen naar Luang Prabang en daar een hotelletje geregeld.Dan zijn we zo weer een week verder.
Veel liefs van ons .

• 24 November 2010 - 15:35

Gré:

Lijkt me gezellig, Marjo.

• 24 November 2010 - 20:59

Lieselotte:

Ik geniet nog steeds enorm van jullie verhalen en belevenissen.
    Wat ondernemen jullie toch veel zeg! Je zult het je niet kunnen voorstellen, maar hier wordt deze week de eerste sneeuw verwacht. En de inschrijvingen voor de elfstedentocht zijn al gestart...
    Heel veel plezier nog deze laatste weekjes.

• 25 November 2010 - 10:03

Tim Brunekreef:

Hierbij ook weer eens een berichtje van mij. Geniet van de laatste weken. Voor je het weet is de tijd voorbij. Van afstand geniet ik nog steeds mee van de verhalen en de foto's!

Liefs Tim

• 25 November 2010 - 13:13

Norma:

heerlijk weer ff bij gelezen!! lees nu laatste tijd steeds paar dagen achter elkaar om te kijken wat voor moois en sportiefs jullie nu weer gedaan hebben.
    zoals ik nu lees zijn jullie weer op een prachtige plek beland, erg benieuwd hoe de cruise is. geniet nog van de tijd want is idd zo weer voorbij. liefs nor

• 25 November 2010 - 17:10

Bea En Geert:

Wat een mooi stukje wereld zien jullie! Zo te lezen bevalt dit reizend leven jullie prima! Nog heel veel reisplezier op de Mekong en verder.
    In Noord Nederland is het al aardig afgekoeld. We verwachten de eerste sneeuwvlokken morgen. Wie weet volgende week op de schaats.

• 26 November 2010 - 02:36

Dick And Winnie:

It's great to read about your adventures everyday.
    Enjoy yourselves and we wish you safe travels .

• 26 November 2010 - 08:20

Danielle:

Hoi Marjo,
    Wij, Lieke en ik, zijn je niet vergeten hoor!!! We volgen je door de verhalen te lezen, maar vergeten dan een reactie te plaatsen....sorry, sorry....
    Schitterend om te lezen en prachtig om de foto's te zien. Het lijkt mij een hele ervaring dit zo mee te maken.
    Nog heel veel plezier en lekker genieten!
    Liefs en dikke kus van Danielle en Lieke