regen,regen en nog eens regen. - Reisverslag uit Westport, Nieuw Zeeland van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu regen,regen en nog eens regen. - Reisverslag uit Westport, Nieuw Zeeland van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

regen,regen en nog eens regen.

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

19 Oktober 2010 | Nieuw Zeeland, Westport

Vanmorgen werden we voor het eerst wakker met echt een grijze lucht en allemaal regen.We hoefden natuurlijk niet te vragen of er gevlogen werd.Nee dus.We zijn om 10 uur maar gaan rijden.Eerst even de post geregeld.De foto dvd's zijn onderweg naar de meiden.Onderweg was het vast allemaal even mooi maar we hebben er weinig van gezien door alle regen en die grijze lucht.We wilden op de camping in Greymouth gaan staan maar daar waren we al om half 2.(Zelfs met koffie stop).We zijn daar lekker gaan lunchen ne hebben ff flink pauze genomen.Daarna op naar Westport.Onderweg was de natuur ineens weer adembenemend mooi.Prachtige wilde zee,mooie afgronden met rotsen naar de zee(Oei,gelukkig is Dick een goede chauffeur Hij kon alle haarspeldbochten goed nemen),onderweg een bordje met overstekende pinquins(Jammer genoeg waren ze er ff niet.Wel een eend met kuikens die Dick maar net kon ontwijken)aan de ene kant de zee aan de andere kant hoge bergen met regenwoud(Vandaar natuurlijk al die regen)We zijn even gaan wandelen(Ja,het was 20 minuten droog)naar de pancake rocks(rotsen die leken op gestapelde pannenkoeken) en de blowholes(rotsen met gaten en inkepingen in de zee)Prachtig om te zien.Toch nog foto's gemaakt.Op de camping maar meteen dvdtjes gehuurd want het regent nog steeds.Dus lekker "The day afther tomorow" gekeken.
Straks "The fastes Indian"kijken met Anthonie Hopkins.
Morgen gaan we weer het eiland oversteken.We hopen dat het aan de andere kant van de bergen beter weer is.Helaas komen we dan wel bij de naschok van de aardbeving terecht.Gelukkig is die net geweest vandaag dus zal het vast nu ff rustig zijn daar(Hopen we).
groetjes van ons.