Reisdag(Kauri bomen) - Reisverslag uit Thames, Nieuw Zeeland van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Reisdag(Kauri bomen) - Reisverslag uit Thames, Nieuw Zeeland van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Reisdag(Kauri bomen)

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

01 Oktober 2010 | Nieuw Zeeland, Thames

Vanmorgen om 9 uur vertrokken uit het uiterste puntje van het noorden om ff het wiel van de camper te laten checken.Alles was oke.Daarna genieten van het prachtige afwisselende landschap op naar "onder Auckland"Eerst onderweg een wandelingetje bij de Tasmas zee gemaakt.Daarna doorgereden naar het Kauri bos.Daar staan inmens grote bomen van wel 2000 jaar oud.(We wilden de foto erbij doen maar helaas heeft deze computer daar de mogelijkheid niet voor)Die houden jullie nog tegoed.De kauri boom is de op een na grootste boom van de wereld en daar wil je toch echt wel ff naast staan als je de mogelijkheid hebt.De omtrek van de boom waar wij naast stonden was ongeveer 16 meter.Heel bijzonder.Bij Auckland een uur in de file gestaan.Om half 9 op de camping aangekomen.Het is nu donker dus morgen gaan we de omgeving maar eens bekijken.(We waren net op tijd want de receptie is nu dicht)Het moet hier weer heel mooi zijn.We zitten vlakbij de zee en bij een vlinderhuis.Drie keer raden wat wij morgen gaan doen.Nu ff koffie en dan slapen.Het was een lange dag>Dick heeft prima gereden.
Vannacht hebben wij ook veel regen gehad.In het begin van de ochtend was het nog koud en een beetje miezerig.Vanmiddag scheen de zon en nu is het kraakhelder in de lucht(En dus ook koud)We denken hier veel aan Nederland.Haha.Ons bruine kleurtje is al bijna weg maar ach dat doen we in Thailand wel ff over.

Veel liefs van ons.

• 01 Oktober 2010 - 10:46

Teunie:

Hoi allen,

Allereerst Heleen gefeliciteerd met je kleindochter!! Ik hoop dat je alle reacties leest zodat je dit ook meekrijgt :-)
    Marjo en Dick, geweldig daar zeg! Jullie kunnen hier straks helemaal niet meer wennen! Wil je altijd in zo'n kluk-kluk wagen door het land trekken....
    Geniet ervan en ik blijf jullie volgen. XX Teunie

• 02 Oktober 2010 - 21:03

Hatice En Mehmet:

Hoi Marjon en dick
    Wij zien dat julli nog naar de zin heben,geniet van deze wereld reis.Wij heben een tuinhuis gekocht,en druk bezig met schoon maken van de tuin, memet werd 11 oktober opgenomen in ziekenhuis voor de operatie,hoopen dat alles goed verloopt.Veel liefst hatice en memet

• 04 Oktober 2010 - 09:14

Jan Brunekreef:

Hoi Marjo / Dick, iets te voorbarig om vast een borrel te nemen op de overwinning. Uitspugen lukt zeker niet meer. We hebben helaas verloren, maar de gezelligheid was er niet minder om.
    We hopen dat jullie je ook nog steeds goed vermaken, maar zo te lezen is dat zeker geen probleem. Geniet volop van hetgeen jullie nog op jullie reis tegenkomen.
    Groetjes van Thea & Jan