Bromo. - Reisverslag uit Kalibaru, Indonesië van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Bromo. - Reisverslag uit Kalibaru, Indonesië van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Bromo.

Door: marjoendick

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

09 September 2010 | Indonesië, Kalibaru

Vanmorgen om 4 uur met de jeep de Bromo op.Alleen de rit ernaartoe was al een hele belevenis.Met zoveel mensen met zoveel jeeps en motoren de berg op in de hoop de zonsopgang te zien.Helaas was het niet helder genoeg om de zon te zien opgaan maar wel prachtig.Om dan nog maar niet te spreken over het vervolg van onze toer.Die ging nl over een soort van maanlandschap.Met de Jeep naar het "voet of paardpad" echt de vulkaan op.Wij natuurlijk te voet.We kunnen dan wel niet meer RPMen maar sportief blijven we wel.Haha.We hebben al veel gezien de afgelopen dagen maar zoiets overweldigend moois nog niet.Wat is een mens dan nietig en klein.Je hoort de aarde koken.En een stoom dat eraf komt.Zooooooooooo bijzonder.Vandaag hebben we verder alleen veel kilometers(Nou ja,tijd)gemaakt omdat we morgen op de boot naar Bali gaan.Spannend.Het wordt trouwens toch tijd om Java te verlaten.Het is het einde van de Ramadan en alle hotels zitten vol.Er valt niet over de prijs te handelen als je wat vindt mag je blij zijn.Dus betalen we dubbel tarief ipv de helft.Maaaaaar het is wel een prachtig hotel met een hele mooie kamer.En ook een zwembad.We gaan er nu ff in.
Niet schrikken als we morgen ff niet kunnen internetten.Dan zitten we op Bali en weten niet hoe dat allemaal loopt.In elk geval tot gauw.
Heeeeeeeeeeeeeeeel veel liefs D+M

• 09 September 2010 - 11:24

Joan:

Groeten aan mijn paps :D

• 09 September 2010 - 15:59

Maureen:

oooh dat klinkt weer prachtig allemaal!KNUFFIE

• 09 September 2010 - 18:32

Pa En Ma:

fijn dat jullie reis over java zo goed is verlopen . op naatr het volgende avontuur .liefs van ons en van nino.

• 09 September 2010 - 18:37

Marieke GW:

Hoihoi,

Kreeg via Rianne jullie link. Erg leuk om mee te lezen met al jullie avonturen. Nog leuker, omdat ik op bepaalde plekken zelf ook ben geweest (12 jaar geleden, haha)

Ik blijf jullie gezellig volgen en geniet ervan!!

Veel liefs, Mariek

• 09 September 2010 - 19:10

Ton Elias:

Hee waar zijn de foto's op de koude Bromo om 04.00 uur met wollen mutsen en koud He! erop????

• 10 September 2010 - 10:13

Heleen:

He hoi, doe ze allemaal de groeten op Balie en niet te veel stappen daar hé! kus van je zus (En schoonzus)

• 10 September 2010 - 11:28

Bert En Lia:

Op naar het volgende eiland. Wordt het nu wat anders qua natuur en zo? Kijk uit op die boot! Niet met z'n allen aan één kant gaan staan. Let er ook op dat die boot niet te vol is. We willen jullie nog lang niet missen!!! En....we blijven jullie natuurlijk volgen. Veel plezier. Lieve groeten.

• 10 September 2010 - 13:08

Steffi:

Hihi jullie zijn al van de 100 dagen af.. Nu nog MAAR 99 :P haha
    Ik hou van jullie
    Veel plezier en een fijne reis naar bali.. doe voorzichtig
    xxxxxx

• 10 September 2010 - 16:55

Lieselotte:

Wat hebben jullie al veel gezien. Je beschrijft het allemaal heel beeldend. Leuk om te lezen, ik beleef het helemaal mee.Ik volg jullie op de voet. Op school zijn er volgens mij een paar mensen die heel relaxed werken en tijd over hebben.. ;-)
    groetjes en geniet van alles wat je beleeft.