afscheidstournee in het Noorden - Reisverslag uit Roden, Nederland van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu afscheidstournee in het Noorden - Reisverslag uit Roden, Nederland van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

afscheidstournee in het Noorden

Door: marjoendick

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

15 Augustus 2010 | Nederland, Roden

Dit weeken een rondje langs familie en vrienden in het noorden van het land.

  • 15 Augustus 2010 - 09:42

    Toety En Roel:

    He Marjo en Dick
    Wij gaan jullie volgen dus ik verwacht heel veel mooie verhalen.

    Wij wensen jullie heel veel plezier. Geniet ervan.
    (stiekem ben ik wel een beetje jaloers hoor)

    liefs Toety en Roel

  • 18 Augustus 2010 - 19:32

    Steffi :

    Ik heb slecht nieuws voor jullie.. jullie reis is helaas geannuleerd en jullie blijven gewoon bij ons :D
    haha
    IK WIL DAT JULLIE BLIJVENNN.. :( Of ons meenemen dat mag ook natuurlijk :P xx

  • 19 Augustus 2010 - 20:14

    Kavya:

    Hallo Dick en Marjo

    Ik wens jullie een hele fijne tijd toe!
    Hoop dat jullie veel mooie dingen gaan zien en beleven!

    Liefs, Kavya

  • 22 Augustus 2010 - 17:18

    Erna:

    Marjo en Dick,

    Ook ik wens jullie heel veel plezier...geniet van alles wat jullie gaan zien en meemaken!

    Groetjes Erna

  • 23 Augustus 2010 - 16:54

    Bert En Lia:

    Lieve buurtjes,

    Nogmaals een hele fijne vakantie gewenst. Wij gaan jullie natuurlijk volgen. We komen nog even gedag kussen en zo!

  • 27 Augustus 2010 - 09:56

    Eduard:

    Ik denk dat de omgeving van Groningen ook mooier is dan Bali. Er gaat immers niets boven Groningen.
    Het is me niet meer gelukt je te bellen om te biljarten.
    Veel plezier daar aan de andere kant van de wereld.
    groet Eduard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Roden

Marjo en Dick

Actief sinds 02 Aug. 2010
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 131826

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 27 Augustus 2014

Vietnam

30 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

Corfu

30 Juli 2012 - 06 Augustus 2012

Corfu

25 Augustus 2010 - 20 December 2010

vier maanden rondreis

Landen bezocht: