Gestrand op de laatste dag. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Gestrand op de laatste dag. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Gestrand op de laatste dag.

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

18 December 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Mooi op tijd op het vliegveld in Bangkok. Jammer genoeg had het vliegtuig een uurtje vertraging. Dit werd nog eens verlengd met een half uur. Al met al vlogen we rond half drie weg. We konden jammer genoeg beiden niet lekker slapen en hebben wat haze slaapjes gedaan. Om 8 uur plaatselijke tijd zijn we geland. Net iets te laat om de aansluiting te halen. Maar dat maakte ook niet meer uit want alle vluchten voor de rest van de dag waren vanwege sneeuwverwachtingen gecanceld. We hebben het nog een uur of 6 op het vliegveld volgehouden om iets te regelen en om onze bagage te vinden. Maar al met al zijn we geen steek verder gekomen. Dineke(Van Globe reisburo) maar gebeld en we zijn zonder onze koffers vertrokken naar een hotel in Londen.
Hier nog wat geprobeerd te regelen maar de britten zijn niet zo behulpzaam. Al met al hebben we het nu koud, we hebben alleen wat we aanhebben de rest is weg.(Dus ook niet die lekkere warme jas en muts sjaal en laarzen)Brrr We gaan eerst maar eens wat slapen en morgen maar weer naar het vliegveld opzoek naar een vlucht en onze bagage. Door de vermoeidheid, de kou, zijn we nu niet zo vrolijk.
Onderweg konden we nog wel ~genieten~ van de sneeuw, een enorme sneeuwpop, de underground en de plaatselijke bus. We hopen morgen met een beter bericht te komen en dan ook te kunnen vertellen wanneer we nu naar huis komen. Hopelijk niet met een opgelopen koudje.
groetjes van een verkleumd stel
(Jammer dat alles goed verloop tot de laatste twee dagen. Maar we laten al dat moois wat we opgeslagen hebben boven komen en gaan lekker
nagenieten van onze prachtige reis.
Ps Sporters als jullie een van allen dit bericht nog lezen doe iedereen bij de brunch dan de groeten. Helaas zullen we daar niet bij kunnen zijn.
Wil iedereen die denkt weer te kunnen smsen nog even wachten want we zijn dus nog niet in Nederland.Als we er weer zijn zal ik even een thuiskomst sms naar iedereen sturen.
Onze telefoon is ook bijna leeg en de oplader zit in de koffer
Lieve lieve meiden we hadden ons zoooooooo verheugd op ons weerzien met jullie maar helaas zullen de knuffels nog ff moeten wachten.Maar gelukkig wel gauw.
Zooooooooo jammer dat we nu nog hier zijn. We hebben zo'n zin om lekker bij te kletsen met iedereen.
En echt omschakelen en genieten van een paar daagjes Londen zit er ook niet echt in zonder kleding aangepast aan de kou. Van 30 graden naar min 3 is echt wel ff wennen vooral zo.Pfffffff
Lieve ma van harte gefeliciteerd met Uw verjaardag. We wilden als verrassing met z'n vieren komen dat hadden we al met de meiden afgesproken maar helaas dat kan ook ff niet.We zien elkaar hopen we toch wel snel.

• 18 December 2010 - 15:49

Reina:

Ach, wat sneu voor jullie! Ik vond het al zo verdacht stil in de straat maar nu snap ik het. Koop lekker een warme trui en tot later. Groetjes

• 18 December 2010 - 16:25

Carolien:

Dit is echt balen! Ik kan me voorstellen dat je nu zo graag naar huis wilt!
    Ik was er al wel een beetje bang voor dat jullie ergens zouden kunnen stranden.
    Ik hoop van harte dat jullie snel naar Nederland kunnen komen.
    Veel sterkte!

• 18 December 2010 - 16:47

Teunie:

Ik hoorde al via Maureen dat jullie gestrand waren.... ach wat balen!! Kruip maar dicht tegen elkaar aan onder de Londense wol. Tot van de week, dan gaan we elkaar vast zien!!
    Liefs Teunie

• 18 December 2010 - 17:17

Maureen:

dan toch maar christmas inkopen doen in londen.......tot gauw! zoennnnn

• 18 December 2010 - 19:26

Yvonne:

Ongelofelijk! Het zit jullie niet mee... nu willen jullie naar huis naar jullie meiden.. kan het gewoon niet!

Veel sterkte daar!

Groetjes,

Yvonne

• 18 December 2010 - 21:48

Pa En Ma.:

laat de moed niet zakken . wij balen met jullie mee. maar misschien komt het morgen allemaal goed. liefs van ons.

• 18 December 2010 - 23:51

Bert En Lia:

Ja dat is ontzettend balen. De auto naast ons op de oprit ligt wel vol met kleding/jassen.....Als het geld nog niet op is moet je gewoon wat warms kopen lijkt ons. Is nooit weg toch? Hebben jullie alleen nog maar een korte broek aan? De rest zeker in de bagage. Dat die kennelijk weg is snappen we ook niet! Tot vandaag (zondag) waarschijnlijk. Groeten.

• 19 December 2010 - 00:09

Eva & Joran:

Ik was zo benieuwd of jullie thuis zijn gekomen, maar niet dus. Wat rot zeg en ik hoop dat jullie morgen snel al jullie spullen hebben, in het vliegtuig kunnen stappen en snel naar je kids, familie en vrienden kunnen gaan!!!

Hou het nog even vol en geniet idd ook ondanks deze tegenslag na van de prachtige reis die jullie hebben gehad!!!!!

• 19 December 2010 - 07:20

Jasper Jens:

Gisteren eventjes de schade ingehaald. Dat is nogal een klus zeg. Ik ben uren bezig geweest jullie verslagen door te nemen. Op het laatst niet meer elk woord in me kunnen opnemen. Wat een ervaringen zeg, aan de lopende band!!!! Ik heb getracht Liesbeth wat bij te praten, doch veel verder dan de landen waar jullie geweest zijn kwam ik niet. De bekende volle harde schijf. Overigens, om jullie jaloers te maken: Ik heb vanochtend in een overweldigende ongerepte vers en dikbesneewde ambiance met zwaar overbeladen takken genoten van de aanstaande zonsopgang en de hond uiteraard.

We praten komend jaar wel bij (ik neem contact op met Marjo)

Jasper

• 19 December 2010 - 09:18

Heleen:

Dat is balen zeg, snik x

• 19 December 2010 - 12:34

AGo:

Ja, vreselijk allemaal, maar wat nu? Ik leef, net als half Apeldoorn, al maanden met jullie mee en nu stoppen jullie met schrijven? Zijn jullie nu al wel/niet thuis? Zijn de koffers al wel/niet gevonden? Hebben jullie fatsoenlijk warme kleding kunnen scooren? Verkouden geworden/of niet? Allemaal ???

• 19 December 2010 - 15:49

Steffi En Nadia:

aaagghh onze papa en mama zijn bevroren :( we missen jullie zoo!!
    we hebben ook een mailtje gestuurd..
    xx love jullieee

• 20 December 2010 - 13:07

Norma De Wijn:

oh jee wat is dat vervelend!!! denk je we gaan nu naar huis en hebt dan natuurlijk het gevoel van jaaa gezellig fijn we gaan weer naar huis!! en dan kom je in Londen terecht, hoop dat jullie snel weer thuis zijn ooh ksie hier naast al dat jullie thuis zijn.

dikke knuffel