Ff een binnenlandse vlucht - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Ff een binnenlandse vlucht - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Ff een binnenlandse vlucht

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

26 Oktober 2010 | Thailand, Chiang Mai

Vanmorgen om half 10 de taxi genomen naar de airport.Ff kijken of onze gids van gisteren echt de vlucht telefonisch geboekt had.En ja hoor alles klopte.Voor ongeweer 50 euro pp zitten we,binnen een uur, in Chiang Mai.Onderweg gekeken of we iets van de wateroverlast konden zien.Hier en daar was inderdaad wel op veel plekken water.Al met al viel het ons reuze mee.Voor dat geld krijg je ook nog een kleine lunch met drinken en koffie toe.Voor we konden landen moesten we weer een paar extra rondjes maken vanwege een onweersbui boven het vliegveld..Maar het kwam allemaal goed.Het vriendje van onze gids stond keurig op ons te wachten.Hij heeft samen met ons een hotelletje uitgezocht middenin het centrum(Vlakbij de avondmarkt Tamara)Er is ook een zwembad bij.Met Jacky een tripje geregeld naar Chiang Rai voor komende donderdag.(Morgen "vrije dag")Vrijdagavond gaan we naar een dansvoorstelling met eten erbij.Zaterdagochtend gaan we naar de olifanten met Jacky en 's middags nog wat andere leuke dingen bekijken.Zondagmiddag gaan we naar het koninklijk paleis en daarna de nachtsafari.Maandag een rustdag en dan denken we het noorden wel te hebben gezien.En vliegen we weer ergens anders heen.Dat wordt weer een week genieten met veel mooie dingen.Jullie horen het wel weer. Groetjes van ons uit CHiang Mai in het noorden van Thailand.

• 26 Oktober 2010 - 12:34

Reina:

Dat klinkt als een heerlijke week. Leuk hoor, gelukkig dat jullie geen last van het water hebben. De avondmarkt is vast ook een belevenis. Groetjes,

• 26 Oktober 2010 - 14:51

Gré :

Nog exact 9 weken vanaf vandaag gaan wij vliegen.
    nou ik denk niet dat wij dagelijks aan de internetverbinding gaan liggen, maar toch wel elke week, denk ik. (alleen Myanmar wordt moeilijk denken we.
    Maar we kunnen jullie prima volgen, jullie zijn nu na Bali weer op voor ons bekend terrein. Wij waren in Chang Mai nu 8 jaar geleden.
    Wij vonden de avondmarkt echt super en het restaurant aan de rivier. Verder een driedaagse trekking, echt onvergetelijk.

• 26 Oktober 2010 - 14:57

Teunie:

Hoi allebei,
    Wat een reis hebben jullie! Als ik het zo lees, moeten jullie alle adresjes maar bewaren... IK WIL OOK!!!
    Maar goed, dat zal nog wel ff duren :-) Ik heb nog niet zoveel opgespaard bij de AVOO.
    tot schrijfs, dikke zoen!

• 27 Oktober 2010 - 07:53

Bert En Lia:

Zo zit je in Nieuw Zeeland en nu al weer in het noorden van Thailand. Jullie zitten niet zo ver van de grens met Birma volgens ons. Recent gelezen dat er in de grensstreek een nieuwe apensoort is ontdekt; schijnt op Dick te lijken. Er zijn er 300. Al gezien? Fijne voortzetting!