Aangekomen in het zuiden - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Aangekomen in het zuiden - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Aangekomen in het zuiden

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

13 Augustus 2014 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Vanmorgen waren we om half 10 klaar met alles pakken Om half 10 was de taxi er en om half 12 vlogen we naar HCMC Ho Chi Minh City. We nemen afscheid van Hoi An en het midden van Vietnam. Wat hebben we het leuk gehad en wat hebben we genoten. Nu gaan we het Zuiden verkennen. Om half twee waren we in het Bali hotel wat we via internet geboekt hebben. De chauffeur stond weer keurig op ons te wachten en in een half uurtje waren we er. Leuk hotel in de backpackers omgeving Gezellig dus Leuke kamer voor 30 dollar per nacht.We willen direct een vlucht boeken naar Con Dao omdat we al een hotel hebben gereserveerd maar dat gaat even niet door De vluchten gaan niet elke dag.We boeken ons hotel daar om en vliegen 19 aug naar Con Dao en 22 terug. Iedereen hier zegt dat t daar veel rustiger is als op. Dao Phu Quoc We gaan t zien Het hotel is geboekt en de vlucht ook. En morgen gaan we om 8 uur al naar de Chu Chi tunnels waar de Vietnamezen de Amerikanen voor de gek hielden in de oorlog Na de lunch en het regelen heerlijk door HCMC gewandeld wat een andere wereld weer. We genieten maar willen ook wel terug naar de rust in Hoi An

• 14 Augustus 2014 - 10:42

Eddy Muller:

Hoi vakantiegangers,
    Fijn om te lezen dat jullie het naar je zin hebben.
    Jan Brunekreef was gisteren bij mij; het gaat relatief goed met hem en Thea. We hebben lekker geluncht bij de Sjampetter. Hij zei me dat jullie bereikbaar waren via internet, Vandaar dit korte berichtje. Met mij gaat het fantastisch; ga steeds beter lopen; ben blij met Martine Sira.!
    Veel plezier daar en tot binnenkort.
    Eddy