Rijstvelden in Sa Pa - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Rijstvelden in Sa Pa - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Rijstvelden in Sa Pa

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

07 Augustus 2014 | Vietnam, Sa Pá

Vanmorgen dacht Geert dat wij om half 6 aan zouden komen Wij geradbraakt ons treinbedje uit kwamen we pas om half 8 aan. De laatste uren in de trein waren wel heel leuk. We hebben genoten van de prachtige eerste rijstvelden en de vriendelijk zwaaiende mensen.Om 8 uur zaten we in het busje op weg naar ons hotel.Ze stonden weer keurig op ons te wachten met een naamkaartje. Om 9 uur waren we in ons prachtige hotel Panorama. Onze kamers waren nog niet vrij, eerst ff ontbijten,evt. douchen en omkleden en om 10 uur klaarstaan voor de trekking. Met nog vier andere Nederlanders gaan we 4 uur wandelen door de prachtige rijstvelden. Onze gids was van de Moon people. Er liepen nog 8 Moon people mee als Volgers. Deze mensen liepen gezellig mee waren behulpzaam en gezellig maar bij de lunch moesten we wel wat van ze kopen.Het was vrijwillig maar niet echt haha.Na de lunch nog een uurtje gewandeld Het was geweldig, droog maar wel benauwd. Terug in t hotel konden we heerlijk zelf bepalen wat we wilden doen Daar waren we wel aan toe: douchen,relaxen,door t dorpje wandelen,eten, kaarten en heerlijk slapen in onze prachtige kamer. S avonds kan ik nog een prachtige mot fotograferen: wit 10 cm groot echt bijzonder mooi. Morgen om 10 uur klaarstaan voor de tweede trekking.

• 14 Augustus 2014 - 21:19

Bibiane: