3 dagen naar Halong bay - Reisverslag uit Hạ Long, Vietnam van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu 3 dagen naar Halong bay - Reisverslag uit Hạ Long, Vietnam van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

3 dagen naar Halong bay

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

03 Augustus 2014 | Vietnam, Hạ Long

Op de eerste dag van onze 3 daagse trip naar Halong Bay worden we om 8 uur opgehaald uit ons hotel Artisan Boutique we zitten drie en een half uur in de airco bus met een stop van een half uur.Om 12 uur zijn we in de haven en worden naar onze boot gebracht. Dick en ik hebben alleen een kleine rugzak mee De grote hebben we in het hotel achtergelaten. We beginnen met een lunch op de boot. De boot gaat intussen op weg. Het is meteen al adembenemend mooi.We kunnen bijna niet geloven dat wij al dit mooist mogen bekijken Wauw Onderweg stoppen we om de grot te bekijken,om te kanoen en te zwemmen daarna gaat de boot voor anker bij heel veel andere boten.We dineren op de boot en zitten s avonds heerlijk op het dek. Het is prachtig weer We genieten van de avond en de lichtjes op het water. We kruipen daarna in ons bed om te dromen over alle moois wat wij vandaag mochten zien Geweldig wat een geluksvogels zijn we toch.