Citytrip Ha Noi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Citytrip Ha Noi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Citytrip Ha Noi

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

02 Augustus 2014 | Vietnam, Hanoi

Vandaag om 8 uur opgehaald voor de city trip Hanoi Het voelde nog steeds alsof het Nederlandse tijd 3 uur was pffffff dat viel niet mee We hebben vandaag verschillende tempels gezien, het mausoleum van Ho Chi Min,de oudste universiteit Lekker gewandeld en in de airco bus gezeten Al met al weer een lekker dagje In het mausoleum was duidelijk het communisme af te lezen. streng in de rij met z'n tweeën en vooral niet oneerbiedig doen of foto s maken Thuis gekomen de backpack strak ingepakt voor morgen De grote blijft hier de kleine gaat mee naar Halong Bay Daarna geboekt voor Sapa en de vliegreis naar Da Nang Dus de komende week staat vast Inclusief drie nachten in een hotelletje in Hoi An misschien zijn we de komende dagen Wifi loos omdat we op de boot zitten Dus tot later