Op verkenning in Ha Noi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu Op verkenning in Ha Noi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Marjo en Dick Bandringa - WaarBenJij.nu

Op verkenning in Ha Noi

Door: marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en Dick

01 Augustus 2014 | Vietnam, Hanoi

Vannacht redelijk geslapen voelde wel gek want het is hier 5 uur later. We hadden nog wat slaap in te halen. Dat hebben we gedaan van 9 tot 8 hihi.Om 9 uur aan t ontbijt maar dat voelde echt als 4 uur s morgens We hebben voor morgen tripje highlights Hanoi en overmorgen 3 daagse Halong Bai geboekt Daarna heerlijk geslenterd door Hanoi de brug Danh Thing op geweest de markt gezien de tempel in geweest Bea en ik samen in het bakkie op de fiets met een heel aardig mannetje poppentheater gezien en heerlijk gegeten in Green Tangerine Nu lekker in het hotel We kruipen er zo in dan komen we weer in een normaal ritme Morgen om 7 uur opstaan voor de Hanoi toer

• 01 Augustus 2014 - 22:33

Bert En Lia:

Hallo lieve buurtjes,

Toch wel weer leuk om die site weer eens te openen. Fijn dat alles goed is daar in dat verre land. Maak er samen een mooie trip van. We zullen jullie met interesse volgen en af en toe een berichtje plaatsen.

Bert en Lia